پروژه های در مرحله واگذاری گروه سرمایه گذاری مسکن

گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی بانک مسکن در اجرای پروژه های انبوه سازی، در راستای سیاست های تامین مسکن اقشار میان درآمدی، پروژه های مختلفی را در سراسر کشور در مرحله واگذاری دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن در راستای اجرای سیاست های بانک مسکن ساخت و احداث پروژه های مسکونی را با رویکرد دو معیار اصلی مدیریت قیمت تمام شده و رعایت الگوی مصرفی جامعه در دستور کار دارد؛ هر چند فلسفه وجودی این شرکت نیز طی سالیان گذشته از همین رویکرد تبعیت می کرد اما با تاکید مدیران بانک، عملیات اجرایی پروژه های مسکونی با حساسیت بیشتری از حیث قیمت و کیفیت در دستور کار قرار گرفته است.
در همین راستا پروژه های پیشنهادی شرکت های تابعه گروه پیش از اجرا در قالب طرح در کارگروه های تخصصی از جهات مختلف از جمله توجیه اقتصادی، کیفیت و تناسب با الگوی ساخت مورد بررسی قرار می گیرند.
برخی از پروژه های بازوی اجرایی بانک مسکن در صنعت ساختمان سازی اکنون در مرحله واگذاری قرار دارند.
تهران- مجتمع مسکونی نگین شهرری
مجتمع مسکونی نگین شهرری از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران می باشد که در محله دولت آباد شهرری در حال احداث است. مجتمع مسکونی نگین شهرری، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران است که در 6 بلوک 6 طبقه در دست اجرا می باشد.
چالوس-مجتمع مسکونی بام چالوس
برج های دیدنی بام چالوس یکی از پروژه های شاخص در شمال کشور است که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در شهر چالوس ساخته و تکمیل شده است.
فضای سبز در کنار امکاناتی چون استخر، سونا و جکوزی که برای کلیه ساکنین در نظر گرفته شده از جمله مزیت های این پروژه است. مدیریت روشنایی مشاعات، پارکینگ و انباری مسقف برای تمامی واحدها و سیستم اعلام و اطفا حریق ساختمان از دیگر امکانات این پروژه است.
یزد- مجتمع مسکونی فرشته
مجتمع فرشته در 2 بلوک 6 طبقه توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود در شهر یزد به بهره برداری رسید.
امکانات فوق العاده این مجتمع مسکونی، آن را در منطقه و حتی شهر یزد منحصربه فرد کرده است. استفاده از پانل های خورشیدی جهت تامین بخشی از برق مشاعات سبب مدیریت انرژی در این مجتمع شده است.
فرشته یزد همچنین مجهز به سیستم برق اضطراری برای تغذیه مشاعات و آسانسور ها و پمپ ها است. استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزش، فضای سبز و آب نما، از امکانات رفاهی ساکنان این مجتمع است.
اراک- مجتمع مسکونی سپیده
مجتمع مسکونی سپیده توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در 9 بلوک 10 طبقه در شهر اراک به بهره‌برداری رسید.
محوطه بازی کودکان همراه با لوازم مورد نیاز این محوطه، نمایی زیبا به این مجتمع داده و سبب صمیمیت بیشتر میان ساکنان شده است. سیستم اعلام حریق در کلیه واحدها و اطفای حریق در پارکینگ بلوک‌های این مجتمع از جمله ویژگی‌های ممتاز مجتمع مسکونی سپیده اراک است.
اراک- مجتمع فرمانیه
مجتمع مسکونی فرمانیه نیز از پروژه‌های شاخص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند است که در شهر اراک در حال اجرا می باشد.
مشهد- مجتمع مسکونی سعادت
مجتمع مسکونی سعادت از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق است که با توجه به فاصله 2000 متری تا حرم امام رضا(ع) از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
مجتمع سعادت در 2 بلوک 4 طبقه در شهر مشهد احداث شده و امکاناتی مانند نگهبانی 24 ساعته، هیات مدیره، سیستم دوربین مدار بسته در مشاعات، منبع ذخیره آب و سیستم تقویت فشار، دیزل ژنراتور و برق اضطراری جهت مشاعات برای آن در نظر گرفته شده است.
قم- مجتمع مسکونی قم
مجتمع مهتاب در 4 بلوک 6 طبقه و در 82 واحد توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند به بهره برداری رسید. آنتن مرکزی، فضای سبز، اطفای حریق، صاعقه گیر و اگزاست فن تنها بخشی از امکانات این پروژه فوق حرفه ای هستند.
اهواز- مجتمع هشت بهشت
مجتمع مسکونی هشت بهشت از پروژه‌های متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب است که در 2 بلوک 8 طبقه در شهر اهواز احداث شده است.
کرمان- مجتمع مسکونی شمس
مجتمع مسکونی شمس از پروژه‌های متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب می‌باشد که در 8 بلوک 4 طبقه در شهر کرمان احداث شده است.
پردیس- مجتمع سروستان
مجتمع ویلایی سروستان از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس است که در فاز 3 شهر جدید پردیس احداث شده است.
کیش- مجتمع ستاره خرداد
برج مسکونی ستاره خرداد کیش در 2 بلوک 10 و 13 طبقه و در 189 واحد توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در جزیره کیش در مرحله ساخت قرار دارد.
زاهدان - مجتمع بهارستان

مجتمع مسکونی - تجاری بهارستان از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالشرق می باشد که در 11 بلوک 7 طبقه ای در شهر زاهدان احداث گردیده است.
شهرکرد-مجتمع باران
مجتمع مسکونی باران ، از پروژه‌های شاخص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود است که در دو بلوک 11 طبقه در شهرکرد در حال اجرا است.
کرمانشاه- مجتمع منزه
مجتمع مسکونی منزه، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب است که در یک بلوک 12 طبقه در شهر کرمانشاه در حال اجرا می باشد.
شیراز- مجتمع سایه
مجتمع مسکونی منزه، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب است که در یک بلوک 12 طبقه در شهر کرمانشاه در حال اجرا است.
اصفهان- مجتمع مسکونی بهار آزادی
مجتمع مسکونی بهار آزادی اصفهان از پروژه های شاخص شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود است که در شهر اصفهان در حال احداث است.
رشت- پروژه گلفام
مجتمع مسکونی گلفام از پروژه‌‎های شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان می‌باشد که در یکی از بهترین نقاط شهر رشت واقع شده است.
تهران- مجتمع مسکونی آبشار
مجتمع مسکونی آبشار، از پروژه‌های شرکت سامان گستران پویا است که در جوار دریاچه خلیج فارس در منطقه 22 تهران واقع شده است.
جزییات اطلاعات هر پروژه در سایت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن واقع شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000