دیدار مسوولین مدیریت اصفهان با خانواده معظم شهدا

مسوولین حوزه حراست و پایگاه مقاومت بسیج مدیریت شعب اصفهان به همراه مسوولین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر اصفهان از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدارها که با همراهی مسوولین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر اصفهان صورت پذیرفت، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، با اهدای هدیه ای از طرف بانک از ایشان تقدیر بعمل آمد.

محمد حیدری مسوول حوزه حراست مدیریت اصفهان در این رابطه گفت : تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شده که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و امروز وظیفه داریم تا با تکریم خانواده های معظم شهداء از صبر و بردباری آنان تجلیل کنیم.

وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

گفتنی است در این دیدارها با حضور در منزل سه خانواده شهید محمدعلی رضایی مجد، شهید مرتضی رفیعی و شهید محمدعلی قاسمی، از خانواده ایشان تجلیل شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000