زنگ مهربانی در مدرسه شهدای بانک مسکن در استان چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بانک مسکن با توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، مهربانی را به آنها تقدیم کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری، فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا و تعدادی دیگر از مسوولین این شهرستان حضور داشتند.

گفتنی است، که بانک مسکن در بهمن ماه سال گذشته، در یک عمل خیرخواهانه و خداپسندانه و در راستای تحقق مسوولیت های اجتماعی بانک از محل هزینه های امور فرهنگی حساب های قرض الحسنه بانک و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان اقدام به ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن در شهر آلونی، نگین سبز شهرستان خانمیرزا کرد. همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه به طور رسمی شروع به کار نمود و دانش آموزان این شهر در دو نوبت صبح و بعد ازظهر، در مقطع دبستان پسرانه و دخترانه مشغول به تحصیل شدند.

در همین راستا در مراسمی با شکوه، بانک مسکن در مسیر تداوم تحقق مسوولیت های اجتماعی خود با حضور در این مدرسه در اولین روز آغاز سال تحصیلی جدید با توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان این مدرسه، شیرینی ماه مهر را برای دانش آموزان این مدرسه دو چندان کرد.

در این مراسم قنبری رییس آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا، پس از تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تعلم به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفت و ضمن تقدیر و تشکر از بانک مسکن در جهت مشارکت در ساخت این مدرسه، از حمایت و حضور مجدد بانک مسکن تقدیر کرد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه در این مدرسه در سال تحصیلی جدید حدود 600 دانش آموز در دو نوبت مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ فضای آموزشی دچار کمبود است و اکثر مدارس منطقه در دو نوبت و یا در دو مقطع مشغول به کار هستند. قنبری با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان این شهرستان در عرصه های علمی، قرآنی و ورزشی خاطر نشان نمود، دانش آموزان این منطقه فرزندان سخت کوش و با استعدادی هستند که با حمایت دولت و مسوولین جهت ایجاد امکانات و فضاهای آموزشی مناسب در شهرستان می توان آینده این عزیزان را تضمین کرد.

در این مراسم محسن ربانی یکتا، مدیر شعب بانک مسکن استان پس از تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تعلیم و تعلم و بهره مندی از امکانات آموزشی مناسب حق فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم می باشد که می توان با حمایت بیشتر و بها دادن به این عزیزان و ارزش آفرینی برای دانش آموزان، مسیر رشد و تعالی را برای آینده سازان کشورمان هموار کنیم.

در ادامه ربانی یکتا خاطر نشان نمود: بانک مسکن در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی و از محل هزینه های امور فرهنگی حساب‌های قرض الحسنه بانک و همچنین با صرفه جویی در هزینه های بانک، تاکنون اقدام به ساخت 18 مدرسه در مناطق محروم کشور نموده تا با این عمل خداپسندانه به مردم عزیز کشورمان خدمتی کرده باشد و بنایی ارزشمند را برای مردم مناطق محروم کشور به یادگار گذارد تا فرزندان این مناطق بتوانند از نعمت تعلیم و تعلم بهره مند شوند، وی همچنین ضمن تشکر از مسوولین استان و شهرستان خانمیرزا برای همکاری در ساخت این مدرسه، برای دانش آموزان این مدرسه آروزی موفقیت و سربلندی نمود.

در ادامه این مراسم نیز دکتر یوسف مرادی، فرماندار شهرستان خانمیرزا ضمن تشکر از مسوولین آموزش و پروش شهرستان و بانک مسکن جهت برگزاری چنین مراسم باشکوهی به بیان پتانسیل های ظرفیت های شهرستان خانمیرزا پرداخت.

فرماندار خانمیرزا اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی هدفمند و تلاش مسوولین دلسوز این شهرستان و همت خیرین و مردم عزیز استان بتوان غبار محرومیت را از چهره این شهرستان سرسبز پاک نمود. در ادامه دکتر مرادی ضمن تشکر از اقدامات خیرخواهانه بانک مسکن خاطر نشان کرد بانک مسکن با این اقدام نام خود را در قلب و ذهن مردم این شهرستان جاودانه نمود.

در پایان مراسم نیز بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان مدرسه توزیع شد.

6008009/24/2019 11:05:40 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/09/201909109828160640_Thum.jpg
6008009/24/2019 11:05:40 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/09/201909109782137201_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000