مروری بر قابلیت‌های متنوع همراه‌بانک مسکن

نرم‌افزار همراه‌بانک مسکن طیف متنوعی از خدمات کارت‌های سپرده و تسهیلات،خدمات چک و ... را به کاربران عرضه می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همراه‌ بانک مسکن نرم‌افزای است که به مشتری امکان می‌دهد با نصب آن روی گوشی هوشمند خود اعم از گوشی‌های دارای سیستم عامل Android یا IOS از انواع خدمات بانکداری الکترونیک نظیر انتقال پول‌ و مشاهده موجودی و گردش‌های حساب از طریق تلفن همراه خود به صورت 24 ساعته برخوردار شود.

با استفاده از همراه‌ بانک مسکن مشتریان، می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود از طریق تلفن همراه، از خدمات این بانک برخوردار شوند.

نکته قابل توجه این است که هیچ گونه محدودیتی در استفاده از خدمات بانک مسکن توسط همراه‌ بانک مسکن برای گوشی‌های آیفون وجود ندارد و کاربران حتی قادر هستند سرویس های مربوط به حواله‌ها را از طریق این نرم‌افزار به راحتی مدیریت و نظارت کنند.

برای فعال‌سازی همراه‌بانک، کاربر باید یک نوبت به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و فرم مربوط به درخواست فعال‌سازی همراه‌بانک را تکمیل کند؛ در گام بعدی نیز نرم‌افزار مربوطه را از طریق سایت‌های عرضه اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند دریافت و نصب کند تا به طیف متنوعی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری دسترسی پیدا کند.

خدمات بخش کارت سپرده همراه‌ بانک مسکن شامل اعلام مانده، انتقال وجه داخلی (مسکن کارت به مسکن کارت)، انتقال وجه شتابی (مسکن کارت به کارت های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبض بصورت دستی و یا توسط بارکد، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، خرید اعتبار برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض، پرداخت اقساط تسهیلات مسکن، اعلام سه گردش آخر، سه شارژ آخر، سه قبض آخر و سه انتقال وجه آخر، خرید شارژ مستقیم سیم کارت‌های اعتباری (همراه اول، ایرانسل)، ارسال صورتحساب به ایمیل، مسدود و یا غیرفعال کردن کارت است.

همچنین می‌توان خدماتی ویژه کارت‌های تسهیلاتی نیز از طریق همراه‌بانک از جمله اعلام صورت ‌وضعیت و سه گردش آخر و نیز ارسال صوتحساب به ایمیل دریافت کند.

دارندگان حساب‌های پس‌انداز مسکن جوانان نیز می‌توانند علاوه بر اطلاع از مانده، از قابلیت مشاهده صورت وضعیت، سه گردش آخر و ارسال صورت حساب به ایمیل برخوردار شوند. لازم به ذکر است واریز وجه به کارت حساب پس‌انداز مسکن جوانان از طریق گزینه انتقال وجه همراه‌بانک امکان‌پذیر است.

یکی دیگر از سرویس‌های پرکاربرد همراه‌بانک نیز سرویس حواله منظم است که شامل ثبت و مشاهده حواله منظم و گزارش از حواله‌های منظم است. همچنین امکان غیر فعال کردن حواله منظم نیز وجود دارد.

بخشی از عملیات مربوط به چک نیز از طریق همراه‌بانک قابل انجام است. به عنوان مثال قابلیت درخواست صدور دسته چک یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. در صورت اتمام دسته چک، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه با ورود اطلاعات درخواستی، کد شعبه ( 4 رقمی) و نوع دسته چک ( 10 ، 25 و 50 برگی )، می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

گزارش چک‌های صادره نیز به ایمیل قابل ارسال است. با معرفی آدرس ایمیل و ارسال درخواست در همراه‌بانک، اطلاعات دسته چک شامل سری، سریال و وضعیت چک‌های صادره به ایمیل کاربر ارسال می‌شود. لازم به ذکر است منوی عملیات چک صرفاً برای حساب‌های جاری است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000