با حضور مسوولان و مشتریان بانک مسکن :

مدیر شعب بانک مسکن هرمزگان معرفی شد

باحضور جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره ومدیران ارشد بانک مسکن از خدمات محمدرضا بوستان افروز مدیرسابق شعب هرمزگان تقدیر و علی کمالی بعنوان مدیر جدید شعب این استان معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جعفر آقاملائی عضو هیات مدیره بانک مسکن در این آیین گفت: مدیرانی که برای استان‌ها معرفی می‌شوند برای مدت حداقل دو سال انتخاب می‌شوند و می‌توانند برای دو سال دیگر نیز منصوب شوند.

آقاملایی با اشاره به اینکه محمدرضا بوستان‌افروز برای مدت یکسال بعنوان مدیرشعب هرمزگان فعالیت کرد اظهارداشت: آقای بوستان‌افروز به خاطر مشکلاتی که داشتند درخواست انتقال به استان دیگری داشتند که با پیگیری‌هایی که برای رفع این مشکلات انجام شد، ایشان پس از یک سال فعالیت در هرمزگان به استان خراسان‌جنوبی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی در هر استان برنامه مدیران بانک مسکن است خاطرنشان‌کرد: به خاطر اینکه عملکرد استان‌ها بالا برود در هر استان مدیران غیربومی منصوب می‌شوند اما معاونان آنها از افراد بومی و شاغل در مدیریت استان استفاده می‌شود.

آقاملایی ادامه‌داد: در برخی استان‌ها بنا به مصلحت از مدیران بومی استفاده می‌شود و استان هرمزگان نیز امروز شاهد حضور یک مدیر بومی در راس مدیریت استان هستیم.

وی با اشاره به انتصاب مجدد علی کمالی به مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان عنوان‌کرد: کمالی چهار سال در هرمزگان مدیریت کرد و پس از آن به استان فارس منتقل شد و برای اولین بار در بانک مسکن یک مدیر مجدد به مدیریت استانی که مدیر آن بوده بازمی‌گردد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن خاطرنشان‌کرد: اکنون از آقای کمالی انتظارات بیشتر است چرا که وی بومی استان هرمزگان بوده و در این استان هم مدیریت کرده و شناخت خوبی از این استان دارد و مانند دیگر مدیران نیست که چند ماه زمان نیاز دارند که با استان آشنا شوند.

آقاملایی اضافه‌کرد: یکی از دلایلی که باعث شد مدیران بانک با بازگشت آقای کمالی به هرمزگان موافقت کنند، عملکرد بسیار خوب وی بوده به طوری که در مدت سه سال و نیم که در استان فارس بودند و طی هفت دوره ارزیابی (هر شش ماه) که از استان‌ها انجام شد در محدوده خوب و سبز قرار داشت به همین دلیل انتظار داریم در استان خودشان عملکرد بالاتری داشته‌باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از افتخارات بانک مسکن این است که تاکنون به 2میلیون و 400هزار واحد مسکن مهر تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که از این تعداد 2میلیون واحد تقسیط شده‌است.

این مسوول ادامه داد: در استان هرمزگان 93درصد مسکن مهر استان تعیین تکلیف شده و مابقی نیز انتظار داریم که هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

آقاملایی عنوان کرد: بیش از نود درصد تسهیلات بانک مسکن در حوزه مسکن و ساختمان پرداخت می‌شود و کمتر از ده درصد تسهیلات در سایر بخش‌ها از جمله ازدواج پرداخت می‌شود.

در ادامه مدیر جدید شعب بانک مسکن هرمزگان اظهارداشت: رفتنم از هرمزگان به استان فارس یک تجربه بسیار خوبی بود که باعث بالا رفتن تجربیاتم شد که امیدوارم در هرمزگان بتوانم از آن به خوبی استفاده نمایم.

کمالی خطاب به کارکنان بانک مسکن هرمزگان گفت: اولین ملاک برای من کار و تلاش است و انسان با کار کردن زنده است و تلاش کنیم که اهداف بانک و نظام را به پیش ببریم.

وی افزود: در برخورد با ارباب‌رجوع و مشتری باید با روی گشاده و اخلاق خوش پاسخگوی آنها باشیم و کارها را با سرعت بیشتری انجام داده و از اتلاف وقت در انجام کار مشتریان اجتناب نمایید.

کمالی خانه‌دار کردن مردم را مهمترین هدف بانک عنوان کرد گفت: ما باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا مردم خانه‌دار شوند که این امر با کمک به انبوه‌سازان هموارتر می‌شود.

وی عنوان‌کرد: در سراسر جهان شهرهای ساحلی بیشترین جمعیت را در خود جای داده‌اند اما شهر بندرعباس با وجود ظرفیت‌های بالا متاسفانه توسعه چندانی نداشته‌است و باید تلاش کنیم که این شهر به جایگاه واقعی خود برسد.

در ادامه مدیر سابق بانک مسکن هرمزگان گفت: هرمزگان یکی از استان‌های با ظرفیت بالاست و از اینکه در جمع همکاران این استان بودم بسیار خرسندم.

محمدرضا بوستان‌افروز در پایان خاطرنشان‌کرد: از شهریور سال گذشته به این استان آمدم و سعی کردم در این مدت به مردم هرمزگان خدمت نمایم و اکنون با تجربیات جدیدی از این استان می‌روم.

در پایان مراسم از خدمات محمدرضا بوستان‌افروز تقدیر و علی کمالی بعنوان مدیر جدید شعب بانک مسکن هرمزگان معرفی شد.

لازم به ذکراست بعد از این مراسم نشست صمیمانه ای باحضور آقا ملایی عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه و روسای شعب و دوایر مدیریت درسالن کنفرانس این مدیریت برگزارشد که هریک از روسای شعب و دوایر مدیریت بصورت جداگانه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند که مورد توجه مسوولین بانکی قرارگرفت .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000