مدیر خراسان شمالی تاکید کرد:

تسریع پرداخت تسهیلات سیل زدگان در خراسان شمالی

مجید اسدی فر مدیر شعب استان خراسان شمالی، با حضور در مناطق سیل زده راز و جرگلان بر لزوم تسریع در روند تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات متقاضیان بازسازی منازل مسکونی تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اسدی فر، در این بازدید در جریان روند تشکیل پرونده تسهیلات بازسازی منازل مسکونی و مسائل و مشکلات مردم سیل زده قرار گرفت و دستورهای لازم در خصوص رفع مشکلات موجود را به منظور ارائه خدمات بهتر به سیل زدگان صادر کرد.

وی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران بانک مسکن در منطقه سیل زده راز و جرگلان جهت تشکیل پرونده اولیه تسهیلاتی ، علیرغم دوری مسافت؛ این حضور را فراتر از وظیفه کارمندیِ بانک و نشانه نوع دوستی و درک مسئولیت اجتماعی در نزد کارکنان بانک مسکن دانست .

مدیر شعب خراسان شمالی در این بازدید که رییس دایره اعتبارات و رییس دایره فنی و ارزیابی مدیریت شعب استان را نیز به همراه داشت به بررسی وضعیت پرونده های تسهیلاتی پرداخت و از آنان خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما به روند پرداخت تسهیلات بازسازی منازل مسکونی مردم سیل زده، سرعت بیشتری ببخشند.

گفتنی است شهرستان راز و جرگلان در 115 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است بانک مسکن فاقد شعبه در این شهرستان می باشد؛ بنابراین یک تیم از کارکنان بانک مسکن جهت تشکیل پرونده تسهیلات بازسازی واحد های مسکونی مردم سیل زده در این مناطق مستقر شده است که مسوولیت این تیم با معاون دایره تسهیلات استان می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000