چهارمین مرحله کمک های غیرنقدی بانک مسکن به سیل‌زدگان خوزستان ارسال شد

چهارمین مرحله کمک‌های غیرنقدی بانک مسکن از سوی مدیریت شعب استان خوزستان به سیل‌زدگان این استان اهدا شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، امسال در حالی برای بخشی از مردم خوزستان آغاز شد که بارش باران‌های شدید به خصوص در استان‌های بالادست این استان، باعث جاری شدن سیلاب به سمت سدهای خوزستان و در نتیجه به زیر آب رفتن بیش از ۱۰۰ روستا شد.

در این مدت ۲۵۵ هزار نفر از مردم در معرض سیل یا گرفتار در سیل در اردوگاه‌های اضطراری اسکان یافتند و بسیاری از روستاییان خوزستان به علت به زیر آب رفتن خانه‌های خود، وسایل زندگی خود را از دست دادند.

در همین زمینه مدیریت شعب استان خوزستان در راستای توجه به مسوولیت‌های اجتماعی خود و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان، اقدام به خرید وسایل خانگی ضروری برای مردم سیل‌زده استان کرد و آنها را با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر استان که متولی توزیع وسایل بین سیل‌زدگان به شمار می رود، بین مردم سیل‌زده توزیع کرد.

پیش از این سه مرحله کمک‌های غیر نقدی بانک مسکن شامل تعداد قابل‌توجهی وسایل زندگی مثل اجاق‌گاز، وسایل آشپزخانه، پنکه و فرش تأمین شده و ارسال شده بود که این مرحله، چهارمین مرحله است که بانک مسکن کمک های غیرنقدی خود را شامل ۱۸۰ تخته فرش و ۱۸۰ تخته پتو به جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان تحویل داده است.

همچنین بانک مسکن در موضوع پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان نیز در بین بانک‌های استان، پیشگام بوده و با سرعت مناسبی در حال پرداخت تسهیلات معرفی‌شده از سوی نهادهای مسوول به سیل‌زدگان استان است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000