اجرای دو پروژه مسکونی طرح «آباد» آغاز شد

عملیات اجرای دو پروژه گل نرگس و باغ جنت آباد در قالب طرح «آغاز-بهبود- اقدامی دوباره» آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، طرح «آغاز – بهبود – اقدامی دوباره» (آباد) حدود دو هفته پیش توسط گروه سرمایه گذاری مسکن و با حضور مدیرعامل بانک مسکن رونمایی شد که در نخستین گام از اجرای این طرح در قالب 31 پروژه، اجرای 6 هزار و 521 واحد تعریف شده است.

در همین راستا عملیات اجرایی پروژه‌های مسکونی گل نرگس و باغ جنت اصفهان با حضور فرشچیان رییس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن و روزبه ظهیری هاشمی مدیر عامل و مدیران این شرکن کلنگ زنی شد.

پروژه مسکونی گل نرگس و همچنین باغ جنت با طراحی ویژه و منحصر به فرد از جمله پروژه‌های مربوط به طرح آباد گروه سرمایه گذاری مسکن است.

پروژه گل نرگس در قالب مشارکت با امور مشارکت‌های شهرداری اصفهان در زمینی به مساحت ۴ هزارو ۲۷۰ متر مربع واقع شده است.

۱۷ هزار متر مربع مساحت ناخالص پروژه است و ۱۰ هزار متر مربع متراژ مفید واحدهای مسکونی است. تعداد واحدهای این پروژه ۸۹ واحد است که میانگین متراژ واحدها حدودا ۱۲۰ متر مربع است البته مساحت واحد ها بین ۸۰ تا ۱۷۰ متر مربع می باشد.

مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود تاکید کرد: تمام تلاش این است که پروژه‌های در دست اجرای این شرکت در برنامه زمانبندی تعیین شده و با بهترین کیفیت اجرایی به پایان برسد.

احداث بیش از 8 هزار واحد در سه استان
مدرس هاشمی در ادامه افزود: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌‌رود سابقه طولانی در امر ساخت و ساز دارد و در طی سه دهه فعالیت خود بیش از 8 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری در سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری احداث کرده است.

وی گفت: معماری و اجرای پروژه‌ها توسط این شرکت زبانزد خاص و عام است و خوشبختانه مشارکت‌های خوبی نیز در اجرای پروژه ها با امور مشارکت‌های شهرداری، استانداری و سایر ادارات و ارگان‌ها داشته ایم. در این راستا مشارکت با شهرداری اصفهان در اجرای پروژه گل نرگس نیز گویای این مطلب است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000