همزمان با سالروز تاسیس بانک مسکن:

میزبانی بانک مسکن در نشست معارف اسلامی ویژه مدیران استان چهارمحال و بختیاری

جلسه هفتگی معارف اسلامی ویژه مدیران بانک مسکن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همزمان با فرارسیدن بیست و پنجم دیماه مصادف با سالروز تاسیس بانک مسکن جلسه هفتگی معارف اسلامی ویژه مدیران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام و جمعی از مدیران به میزبانی بانک مسکن در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان پس از تسلیت به مناسبت ایام دهه فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان سانحه هواپیمایی اخیر، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

در ادامه مدیر شعب استان با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس بانک مسکن، خاطر نشان نمود: در 25 دیماه سال 1317 بانک رهنی ایران به عنوان چهارمین بانک دولتی کشور شروع به کار کرد و اکنون به عنوان بانکی محبوب و مردمی هشتاد و یکمین سالگرد افتخارآمیز خود را در حالی پشت سر می گذارد که اولویتهای همچون خدمت به اقشار مختلف جامعه در راستای تامین مسکن و سرپناه را سرلوحه خود قرار داده است، مدیر شعب استان اذعان داشت: بانک مسکن اهدافی والایی همچون مشارکت در فعالیتهای انسان دوستانه و مسوولیت های اجتماعی مثل مدرسه سازی و کمک به آسیب دیدگان حوادث و بلایای طبیعی و ... ، کمک در تامین مسکن اقشار محروم و کم درآمد، احیا و بازآفرینی بافت فرسوده شهری ، کمک به عمران و آبادانی کشور و تلاش برای رونق اقتصادی را فرا روی خود قرار داده و به عنوان تنها بانک دولتی و تخصصی مسکن خدمت به مردم کشور را افتخار خود می داند.

ربانی یکتا با اشاره به این که بانک مسکن در استان چهارمحال و بختیاری با 12 شعبه آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد به شرح گزارش اقدامات بانک مسکن در استان پرداخت و در ادامه افزود: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و اعطای تسهیلات طرح مهر به بیش از 37000 واحد در استان سهم به سزایی در تامین مسکن مردم استان داشته است.

وی مطالب خود را با اشاره به عاملیت بانک مسکن در طرح اقدام ملی دولت و همچنین بازآفرینی بافت فرسوده شهری ادامه داد و از آمادگی هرچه بیشتر بانک مسکن در مسیر خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی کشور در طرح های آتی خبر داد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد پس از خیر مقدم به حاضرین جلسه خطاب به مدیران استانی گفت: توفیق خدمت به مردم و امت اسلامی سعادتی بزرگ می خواهد که خداوند نصیب خدمتگزاران دلسوز و صدیق در دستگاه های اجرایی کشور اسلامی مان کرده است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به توصیه های قرآن این کتاب آسمانی تاکید کرد، خدمت به خلق خدا باید در کمال تواضع و فروتنی و به دور از تکبر و غرور باشد و در ادامه ضمن اشاره بر اهمیت وجود محبت و ایمان در خدمت رسانی به مردم برای تعالی معنوی در مسیر شجره طیبه، بر لزوم وجود نظم فکری و نظم عملی به عنوان رمز رسیدن به موفقیت تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام پس از اشاره به فرازهای ارزشمند دیگری از قرآن مجید، برای مردم عزیز کشورمان آرزوی سلامتی و سربلندی و در پایان از همت بانک مسکن در تقبل پذیرایی این مراسم معنوی تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000