در سالروز تاسیس بانک مسکن:

افتتاح ساختمان جدید شعب شهرک گلستان رباط کریم و پرند

در سالروز تاسیس بانک مسکن، ساختمان جدید شعب شهرک گلستان رباط کریم و پرند، ، با حضور مدیرعامل این بانک افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، مراسم افتتاح شعب شهرک گلستان رباط کریم و پرند که ساختمان قبلی آن ها در جریان ناآرامی های اخیر، به طور کامل به آتش کشیده شده بود، با حضور مدیرعامل، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت ، مدیر امور استان ها و بازاریابی، مدیر امور حراست و با همراهی مسوولین مدیریت منطقه غرب تهران و حوزه جنوب غرب استان تهران برگزار شد.

ابوالقاسم رحیمی انارکی-مدیرعامل بانک مسکن- با اشاره به حوادث آبان ماه سال جاری و خسارات وارده به شعب منطقه جنوب غرب استان تهران، زحمات کارکنان شعب و ستاد مدیریت غرب و حوزه جنوب غرب استان تهران، بابت تسریع در راه اندازی شعب تخریب شده و خدمات رسانی مطلوب به مردم منطقه را ستود.

در ادامه مدیرعامل بانک مسکن و هیأت همراه، ضمن دیدار با کارکنان شعب تحت پوشش حوزه جنوب غرب استان تهران ، به هشتاد و یک سال پرفراز و نشیب از تاریخ افتتاح بانک مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: توفیق خدمت خالصانه به هم وطنان در طول این دوران، در سایه توکل، امید، تجربه و همدلی تمامی همکاران میسر شده است.

رحیمی انارکی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی در سال جاری، دلیل عدم ورود بانک مسکن به رقابت با سایر بانک ها در نرخ سود را حرکت در مسیر سیاست های دولت و بانک مرکزی و پرهیز از تحمیل هزینه های اضافی و زیان دهی عنوان کرد.

شایان ذکر است مدیرعامل و هیأت همراه، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران شعب گلشهر چهاردانگه، مرکزی رباط کریم، شهرک گلستان رباط کریم و پرند، مشتریان شعب مذکور را نیز با اهدای شاخه های گل، در هشتاد و یکمین سالروز تاسیس بانک مسکن سهیم کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000