به همکاری با بانک مسکن افتخار می کنیم

مدیر کل ثبت اسناد و املاک زنجان در دیدار مدیر استان گفت : به همکاری با بانک مسکن افتخار می کنم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، نادر ناصری آذری مدیر اداره کل ثبت اسناد و املاک زنجان با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مدیر شعب و کارکنان بانک گفت : فرآیند کاری در زمان قبل از آغاز به کار خدمات الکترونیکی و حال حاضر قابل مقایسه نبوده و با ارتقای سیستم ها شایسته است از حداکثر ظرفیت برای افزایش بهره وری استفاده شود.

وی با تشریح قانون اصلاحی ماده 34 افزود : به منظور بهره مندی از این قانون باید پرونده های اجرایی حداکثر تا قبل از مهلت قانونی ضمن واریز هزینه های مربوطه تعیین تکلیف شوند.

در ادامه سلمان داشاد مدیر استان نیز گفت : تابه حال ثبت اسناد زنجان با بانک مسکن تعامل و همکاری بسیار ارزنده ای در بخش وصول مطالبات داشته و همین امر دلیلی بر ارتباط بسیار خوب هر دو سازمان است که امیدواریم بتوانیم برای توسعه و گسترش این همکاری ها، شاهد تعامل بیش از پیش با همدیگر باشیم.

وی تصریح کرد : مهم ترین عامل پیشبرد سازمانها در دنیای کنونی، تعامل و ارتباطات است و بر این اساس سازمان هایی موفق هستند که از تعامل و ارتباط سازنده برخوردار باشند.

مدیر استان در پایان محصولات بانک از جمله حساب صندوق پس انداز مسکن یکم با نرخ تک رقمی، سپرده ممتاز (حساب مکمل برای تسهیلات) و سایر خدمات بانک مسکن را تشریح کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000