مجوز دولت برای تولید مسکن با اولویت خانوارهای کم درآمد در سال ۹۹

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از تصویب تمهیدات لازم برای تولید و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف در کمیسیون تلفیق خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از الحاق یک بند به تبصره ۸ لایحه بودجه خبر داد و گفت: براساس این الحاقیه دولت مجاز است با استفاده از زمین‌های در اختیار در قالب مشارکت با بخش خصوصی یا غیردولتی تمهیدات لازم را برای تولید و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف فراهم سازد.

به گفته نماینده مردم ساری در مجلس، وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به شناسایی خانوارهای فاقد مسکن متقاضی این واحدهای با اولویت خانوارهای کم درآمد از طریق سامانه مناسب اقدام نماید.

عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال آتی ادامه داد: به منظور اجرایی کردن مفاد این بند با "هدف کاهش قیمت تمام شده مسکن" سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله وزارتخانه‌های نفت، نیرو، کشور، شهرداری‌ها، سازمان تأمین اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مرکزی موظفند در زمینه ارایه مجوزهای لازم تأمین مالی، تأمین خدمات زیربنایی و اقدامات اجرایی همکاری لازم را با وزارت راه و شهرسازی به عمل آورند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000