مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه خبر داد:

پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

مدیر بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: طی سال۹۸مبلغ۳۵میلیارد ریال تسیهلات اشتغالزایی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

حسن ریحانی در حاشیه دیدار مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان کرمانشاه و درگفتگو با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته به82 متقاضی معرفی شده از سوی کمیته امداد پرداخت شده و در سالجاری نیز این تسهیلات به 150 متقاضی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی با توجه به تعاریف و ضوابط تعیین شده از سوی کمیته امداد در قالب تسهیلات مختلف مانند دامپروری،زنبورداری و قالیبافی پرداخت می شود وبه 15 شعبه منتخب بانک مسکن در سطح استان وظیفه پرداخت این تسهیلات محول شده است.

این گزارش حاکی است در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد خمینی(ره) با مدیر بانک مسکن استان کرمانشاه که به منظور تقدیر از مدیریت شعب بانک مسکن استان کرمانشاه به واسطه بهترین عملکرد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، سال98 برگزار شده بود، مدیر کل کمیته امداد، اظهار داشت: بانک مسکن، مشارکت و همکاری خوبی با مددجویان کمیته امداد داشته و تسهیلات اشتغالزایی به موقع و با کمترین موانع پرداخت شده است.

رخصی در ادامه افزود: بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به اقشار ضعیف و آسیب دیده، از جمله خانواده های زلزله زده استان کرمانشاه، کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته و با پشتوانه این تجربه ارزشمند، خدمات مطلوبی به مددجویان کمیته امداد نیز ارائه کرده است.

مدیر شعب استان کرمانشاه نیز با بیان این مطلب که به شعب منتخب استان در موضوع پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید شده است تا روند تشکیل پرونده و مراحل پرداخت را در اسرع وقت انجام دهند، اظهار داشت: اشتغالزایی برای خانواده های آسیب پذیر، علاوه بر رونق اقتصادی و محرومیت زدایی، موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد و این قشر از جامعه را به سمت فرهنگ کار و تولید هدایت خواهد کرد.

در این نشست، میزان و نحوه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مورد بررسی قرار گرفت و درباره راهکارهای تسریع در معرفی متقاضیان و پرداخت این تسهیلات بحث و تبادل نظر شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000