بیش از۵ هزار میلیارد ریال گردش مالی pos بانک مسکن استان کرمانشاه

دستگاه های کارتخوان بانک مسکن در مراکز فروشگاهی و خدماتی در استان کرمانشاه طی سال ۹۸ بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تراکنش مالی داشتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، حسن ریحانی پور، مدیر شعب استان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در سال گذشته پذیرندگان دستگاه های کارتخوان(pos) بانک مسکن 5هزار و 787 میلیارد ریال تراکنش مالی، ثبت کردند.

وی افزود: سال گذشته بیشترین تراکنش مالی دستگاه های کارتخوان بانک مسکن در تیرماه با مبلغ 597میلیارد ریال توسط یک هزار و 786دستگاه ثبت شده است .

مدیر شعب استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: طبق آمار منتهی به اسفند ماه سال گذشته یک هزار و 932 دستگاه کارتخوان بانک مسکن اعم از ثابت و سیار در استان کرمانشاه فعال بوده است که این تعداد دستگاه ها فقط در اسفند ماه تعداد 318هزار و 391 تراکنش با مبلغی بیش از 524 میلیارد داشته اند.

وی گفت: مدیریت بانک مسکن استان کرمانشاه در ارزیابی عملکرد سال98 بین مدیریت های بانک مسکن کل کشور توانست هدف تعیین شده در بخش های متوسط مبلغ و متوسط تعداد تراکنش دستگاه های کارتخوان را محقق و جایگاه سبز را کسب کند.

ریحانی پور، یکی از برنامه های اصلی مدیریت بانک مسکن استان کرمانشاه را توسعه بانکداری الکترونیک بویژه گسترش استفاده از دستگاه های کارتخوان برشمرد و گفت: توسعه فناوری اطلاعات و در شرایط کنونی، وجود بیماری کرونا، ضرورت توجه به بانکداری الکترونیک را بیش از پیش کرده است و بانک مسکن نیز همگام با این فناوریها به توسعه قابلیتهای نرم و افزای و سخت افزاری خود پرداخته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000