تشکیل ستاد ویژه اتمام طرح مسکن مهر آذربایجان غربی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌ غربی از تشکیل ستاد ویژه تعیین‌ تکلیف پروژه‌های مسکن مهر خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

ب‍ه گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آیدین رحمانی در نشست بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن مهر گلشهر ارومیه تصریح کرد: ستاد ویژه تعیین‌ تکلیف پروژه‌های مسکن مهر علاوه بر تشکیل جلسات هفتگی و رفع موانع پیشرفت، روند پیشرفت پروژه‌ها را طبق برنامه زمان‌بندی رصد می‌کند.

وی روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم واحدهای باقی مانده مسکن مهر با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریور ماه به اتمام رسد و بخش عمده‌ای از مردم خانه‌دار شوند.

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی نیز در این نشست بیان کرد: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در شهرهای گوناگون استان احداث شده و در حال حاضر ۵ هزار واحد از این تعداد باقی مانده است.

وی یادآور شد که طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت به اتمام رسیده و واحدهای باقی مانده مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت است.

در خصوص توسعه خدمات روبنایی در مجتمع‌های مساکن مهر باید گفت که هیج محدودیتی در واگذاری اراضی برای گسترش خدمات آموزشی، رفاهی و تجاری وجود ندارد و تا به امروز زمین مناسب برای تاسیس مراکز آموزشی، خدماتی و فرهنگی واگذار شده است.

نشست بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن مهر گلشهر ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌ غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر عاملان شرکت‌های تعاونی مسکن مهر برگزار شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000