اتمام عملیات ساختمانی ۹۳ درصد واحدهای سیل‌زده لرستان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان روند بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان را اعلام کرد و از اتمام عملیات ساختمانی ۹۳ درصد واحدها، خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، عملکرد ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۳۲ هزار و ۷۵۰ واحد بوده که از این میزان ۱۲ هزار و ۸۱۳ واحد احداثی و ۱۹ هزار و ۹۶۶ واحد تعمیری ارزیابی شدند، گفت: تعداد ۵۴ هزار و ۸۷ مالک به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک‌های عامل طبق آخرین آمار با ۵۱ هزار و ۸۳۳ نفر که معادل ۹۶ درصد معرفی شده‌ها به بانک هستند، برای دریافت تسهیلات عقد قرارداد کرده اند.

رضایی ادامه داد: تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است.

به گفته وی، تعمیرات تمامی ۱۹ هزار و ۹۶۶ واحد به اتمام رسیده است. همچنین در خصوص واحدهای احداثی نیز طبق آخرین آمار، آواربرداری ۱۲ هزار و ۷۳۷ واحد معادل ۹۹ درصد، پی‌کنی ١٢ هزار و ٧٩٩ واحد معادل ۹۹ درصد، اجرای فونداسیون ١٢ هزار و ٤۳۹ واحد معادل ٩٧ درصد، اجرای اسکلت ١٢ هزار و ٢۳۴ واحد معادل ٩٥ درصد، اجرای سقف ١١ هزار و ٩۶۸ واحد معادل ٩٣ درصد، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ١١ هزار و ٨۷۴ واحد معادل ٩۳ درصد به اتمام رسیده است.

رضایی همچنین از توزیع ۸۹ هزار و ۴۳۷ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان خبر داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000