مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی خبر داد

اتمام تعمیرات و بازسازی ۴۵۴۵ واحد زلزله‌زده آذربایجان‌ شرقی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی با اعلام اینکه تعمیرات و بازسازی ۴۵۴۵ واحد زلزله زده استان به پایان رسیده است از عقد قرارداد بانک‌ها با ۱۰۲۵۰ مالک خسارت دیده برای دریافت تسهیلات خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حافظ باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی عملکرد ستاد بازسازی بنیاد را در بازسازی واحدهای مسکونی از زلزله آبان‌ماه ۹۸ میانه و سراب، اعلام کرد.

باباپور با اشاره به اینکه کل واحدهای خسارت دیده ۶۵۵۲ واحد بوده که ۳۰۰۰ واحد احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیری شناسایی شدند، گفت: با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی، تعداد ۱۱۲۲۰ مالک برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این میزان با ۱۰۲۵۰واحد، عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی از اتمام تعمیر ۳۵۵۲ واحد تعمیری شهری و روستایی خبر داد و افزود: در خصوص بازسازی، تاکنون، آواربرداری تعداد ۳۸۶۲ واحد مسکونی و دامی، پی‌کنی ۳۵۴۹ واحد مسکونی و دامی، اجرای فونداسیون ۳۰۵۶ واحد مسکونی و دامی، اجرای اسکلت ۲۶۲۱ واحد مسکونی و دامی، اجرای سقف ۲۱۸۹ واحد مسکونی و دامی، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۹۹۳ واحد مسکونی و دامی به پایان رسیده است



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000