همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید:

توزیع بسته های لوازم التحریر در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی

طی مراسمی با شکوه و همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری با توزیع بسته های لوازم و التحریر بین دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی ، بار دیگر لبخند مهر و امید را به دانش آموزان این مدرسه تقدیم کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ، بانک مسکن در راستای تداوم تحقق مسئولیت های اجتماعی خود ، با حضور در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی ، با توزیع بیش از 600 بسته لوازم و التحریر بین دانش آموزان این مدرسه ، حمایت خیرخواهانه خود را از دانش آموزان این مدرسه اعلام کرد.

در ابتدای این مراسم کوروش جهانی ریاست آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا ، پس از تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تعلم ، حضور بانک مسکن را در شهر آلونی ، نگین سبز شهرستان خانمیرزا را گرامی داشت.

جهانی ، ضمن تقدیر و تشکر از بانک مسکن در جهت مشارکت در ساخت این مدرسه، از حمایت و حضور مجدد بانک مسکن در سال تحصیلی جدید در این مدرسه تقدیر کرد، وی از افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن در شهر آلونی، به عنوان یادگاری ماندگار و بنایی ارزشمند برای مردم این شهرستان یاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: این مدرسه به همت بانک مسکن در بهمن ماه سال 1397 افتتاح شد و از مهرماه 1398 به طور رسمی شروع به کار کرده و دانش آموزان این مدرسه در سال تحصیلی جدید در دو نوبت صبح و بعد ازظهر، در مقطع دبستان پسرانه و دخترانه مشغول به تحصیل هستند.

در ادامه خانم ژاله نجفی، مدیر نوبت دخترانه این مدرسه ، پس از ارج نهادن به اقدامات خیرخواهانه بانک مسکن جهت اهدای بسته لوازم التحریر به دانش آموزان ، اظهار کرد: این دبستان با 11 کلاس درسی ، در دو نوبت دخترانه و پسرانه در حال تعلیم و تعلم فرزندان سختکوش و آینده ساز این مرز و بوم است، وی افزود: بانک مسکن با این اقدام خداپسندانه، نام خود را در قلب و ذهن مردم این شهرستان جاودانه کرد.

نجفی در ادامه با اشاره به حمایت اخیر بانک مسکن در تجهیز این مدرسه در تابستان سال جاری، اظهار کرد ، بانک مسکن با اهدای کمک هزینه خرید دو دستگاه کولرگازی به مدرسه به ارزش 200 میلیون ریال ، باری دیگر نیت خیرخواهانه و حضور سبز خود را در مسیر حمایت از دانش آموزان و کادر آموزشی این مدرسه ثابت کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000