برگزاری جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر در صنعت بانکداری

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر در صنعت بانکداری و پرداخت همزمان با ششمین نمایشگاه تراکنش‌ایران (ITE ۲۰۲۰ ) برگزار می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از فابانیوز، امسال نیز این جشنواره مطابق سال‌های گذشته یکی از بخش‌های جذاب ITE می‌باشد. برنامه‌های آن با سال های گذشته اندکی متفاوت شده است. بخشی از این جشنواره به مراسم یادبود مدیران خدمتگزار اختصاص یافته است و یاد همه همکارانی که در طول مدت اپیدمی کرونا در اثر ابتلا به ویروس، به خیل شهیدان خدمت پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود و بویژه از سه مدیر خدمتگزار مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی ( مدیرعامل فقید بانک مسکن )، مرحوم منصور رشتی ( بنیان‌گذار و رئیس فقید گروه اینفوتک ) و مرحوم محمدرضا فرخ ( مدیرعامل فقید شرکت ثامن ارتباط عصر ) تجلیل می‌شود. در بخش دیگری از جشنواره یک چهره ماندگار بانکی و یک مدیر موثر فناوری‌های مالی براساس رأی هیئت‌داوران معرفی می‌شود. در ارزیابی چهره‌های ماندگار و مدیران موثر چهار شاخص تحصیلات و سوابق علمی، سوابق مدیریتی و اجرایی، آثار ماندگار و اثرگذار و همچنین سلامت حرفه‌ای مدنظر هیئت‌داوران قرار می‌گیرد.

تمامی فعالان صنعت بانکداری و پرداخت می‌توانند چهره‌ها و مدیران صاحب صلاحیت در این خصوص را با رزومه‌ای کامل حداکثر تا ۲۰ آبان به مرکزفابا معرفی کنند. افراد معرفی شده به عنوان کاندیدا در اختیار هیئت‌داوران قرار می‌گیرد تا براساس نمره نهائی چهره‌هایی که حائز بیشترین امتیاز می‌شوند، در جشنواره معرفی ‌شوند. گفتنی است بزودی اعضای هیئت‌داوران اعلام خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000