به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

بهداشت شرق اهواز از مدیریت خوزستان تقدیر کرد

رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت شرق اهواز با حضور در مدیریت خوزستان از این مدیریت به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، تقدیر کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،امرالله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شعب بانک مسکن که تحت پوشش این مرکز بهداشت هستند، اظهار کرد: خوشبختانه این مدیریت، تعامل بسیار خوبی با این مرکز در راستای حفظ مسائل بهداشتی مربوط به مقابله با بیماری کووید 19 دارد به همین دلیل اینجا حضور یافته‌ایم تا از مدیر، معاونان مدیریت و سایر افراد مرتبط با این مسئله قدردانی کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مدیریت و همچنین کارکنان شعب تحت پوشش این مرکز بهداشتی همکاری صمیمانه‌ای به منظور حفظ سلامت کارکنان و مشتریان از خود نشان داده‌اند به همین دلیل باید عنوان کنم بانک مسکن در بین سایر ادارات و بانک‌ها برای ما زبان زد بوده است.

مردانی بیان کرد: همچنین کاربرگی که بانک مسکن تهیه کرده و در قالب آن شعب خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهد به گونه‌ای است که ما مثال آن را برای سایر ادارات و بانک‌ها زده‌ایم و خواسته‌ایم که از این اقدام بانک مسکن، الگوبرداری شود.

علی‌اصغر نادری مدیر شعب استان خوزستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی کادر درمان و مدافعان سلامت استان خوزستان که در شرایط شیوع کرونا واقعاً مجاهدت بی‌نظیری از خود نشان داده‌اند، بیان کرد: کارکنان بانک مسکن نیز در این مدت شیوع کرونا در خط مقدم خدمت به مردم حضور داشته‌اند.

وی افزود: مدیران ارشد بانک مسکن اهمیت فراوانی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه ادارات و شعب بانک می‌دهند به گونه‌ای که این بانک در رعایت مسائل بهداشتی مقابله با بیماری کرونا پیش‌قدم بوده است.

نادری به اقدامات و ابتکارات صورت گرفته از سوی بانک مسکن برای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان خود اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدامات صورت گرفته غیرحضوری شدن تشکیل پرونده تسهیلات برای مشتریان بانک بود که حضور مردم در شعب را به خوبی کاهش داده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000