سفر مدیر امور شعب منطقه غرب کشور به استان لرستان

هوشمندانه کار کردن راجایگزین سخت کار کردن کنیم

مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور در سفری یک روزه به استان لرستان ضمن تجدید دیدار با کارکتان مدیریت شعب لرستان به بررسی و ارزیابی عملکرد این مدیریت پرداختند .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، مدیریت شعب استان لرستان ، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور در سفری یک روزه به استان لرستان ضمن تجدید دیدار با کارکنان مدیریت شعب لرستان به بررسی و ارزیابی عملکرد این مدیریت پرداخت .

مرتضی صالحی به همراه مدیر شعب مرتضی دهداری زاده استان لرستان و مسوول دفتر حراست از شعب شهرستان های الشتر و خرم آباد بازدید کردند. این بازدیدها با هدف آشنایی با فضای شعب و دیدار با کارکنان شعب صورت گرفت.

مرتضی صالحی در ادامه این سفر ، در محل آمفی تاتر ساختمان مدیریت استان لرستان و در جلسه هم اندیشی با روسای شعب سراسر استان حضور پیدا کرد و ضمن تشکر از تلاش و فعالیت همه کارکنان در مجموعه مدیریت لرستان و کسب نتایج قابل قبول در ادوار گذشته خواستار حفظ روند موجود و ارتقاء جایگاه مدیریت و شعب استان شد .

مرتضی صالحی از مدیران ارشد استان درخواست کرد تا با تلاش بی وقفه و تجمیع و تحلیل روزانه آمار استان و ارائه آن به شعب تحت پوشش ، طبق قوانین عمل کرده و از مسیر دستیابی به اهداف خارج نشوند .

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد :مدیریت لرستان با توجه به تعداد پرسنل فعال ،جوان و تحصیل کرده خود می تواند با تلاش بیشتر در بین مدیریت های هم درجه خود از جایگاه مناسب تری برخودار باشد.

صالحی تیم مدیریتی متعهد و قوی این استان را در پیشبرد این هدف بسیار عالی توصیف کرد و از همه کارکنان خواست تا با همدلی و همکاری کار را در استان پیش ببرند . مرتضی صالحی در ادامه به بحث منابع انسانی پرداخت و گردش شغلی مناسب کارکنان را در ارتقا و پیشرفت سیستم بانکی بسیار مهم ارزیابی کرد.

مرتضی دهداری زاده مدیر محترم شعب استان لرستان ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شعب استان لرستان ، انسجام درونی ،همدلی ، از خودگذشتگی و در نهایت دیدن منافع شخصی در تحقق منافع سازمانی برای رسیدن به اهداف مدیریت در سال گذشته بوده است .

مدیر شعب استان افزود: برای تحقق اهداف باید از همه توان شعبه و همه کارکنان استفاده شود. متصدیان به علت ارتباط بیشتر با مشتریان می توانند نقش موثرتری در جذب منابع ،جذب خدمات کارمزدی و حتی وصول مطالبات شعبه ایفا کنند آمار عملکرد شعب موفق نیز مبین این موضوع است که در شعبی که کار بصورت گروهی و تیمی انجام شود نتایج بهتری و عملکرد موفق تری از خود بجا خواهند گذاشت .

در ادامه جلسه منوچهر حاتمی رییس شعبه مرکزی خرم آباد به عنوان نماینده روسای شعب استان لرستان با عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر امور شعب منطقه غرب کشور به استان لرستان حضور وی را فرصتی برای مطرح کردن مشکلات و موانع پیش روی همکاران در این مدیریت دانست .

در پایان این جلسه از روسای سه شعبه برتر استان در ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست همچنین نفرات برتر آزمون سنجش شغلی سال 99، روسای و کارکنان دوایر موفق در این استان تقدیر به عمل آمد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000