کارکنان مدیریت شعب استان یزد به پویش "هرکارمند، حامی یک فرزند معنوی" پیوستند

مدیر شعب استان یزد به نمایندگی از کارکنان این مدیریت با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به پویش "هرکارمند، حامی یک فرزند معنوی" پیوست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان یزد در نشستی که میزبان رئیس و کارشناس‌مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو استان بود، اظهار داشت: بانک مسکن مهمترین رسالت خود را منفعت اجتماعی می داند، و ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و سایر سازمان‌های حمایتی موجب افتخار برای کارکنان بانک می باشد.

صیدنبی حیدریان ضمن ارائه گزارشی از تسهیلات بانک در زمینه اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی، گفت: بانک مسکن در راستای توانمندسازی مددجویان، نه تنها در استان بلکه در کل کشور خدمات قابل توجهی را ارائه نموده و بسیاری از آنها با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت این بانک، بی‌نیاز از خدمات حمایتی شده اند.

حیدریان از دیگر اقدامات خیرخواهانه که توسط کارکنان این مدیریت انجام شده است را تهیه تعداد 200 بسته لوازم التحریر و اهداء آن در ابتدای سال تحصیلی جاری به مناسبت بزرگداشت یادواره شهدای استان عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه‌دو استان از اقدامات مسئولانه بانک مسکن در اعطای تسهیلات حمایتی به مددجویان و همچنین نیات خیرخواهانه کارکنان آن تشکر کرد و اظهار داشت: بانک مسکن بانک پیشرو در ارائه خدمات به اقشار کم‌درآمد جامعه است و عملکرد این بانک در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد قابل تقدیر و ستودنی است.

احمد مزیدی با اشاره به اینکه بیشترین همکاری و پرداخت تسهیلات به مددجویان روستایی با مشارکت بانک مسکن صورت پذیرفته، اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی در زمینه مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان نیز در استان پیشگام بوده است.

مزیدی با شرح خدمات حمایتی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می‌پذیرد، گفت: تعداد زیادی از کودکان بی‌سرپرست در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش این کمیته قرار دارند و به عنوان فرزندان معنوی خیرین مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: در جهت افزایش جذب خیرین پویش "هرکارمند، حامی یک فرزند معنوی" طراحی شده است که با توجه به روحیه خیرخواهانه آحاد جامعه و توانمندان مورد استقبال قرار گرفته است. وی از استقبال و مشارکت کارکنان بانک مسکن در این پویش خیرخواهانه ابراز خرسندی و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000