پایگاه خبری بانک مسکن گزارش می‌دهد:

جزئیات اجرای پروژه‌های در حال ساخت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران

شرکت سرمایه گذاری مسکن در حال حاضر ۵ پروژه مسکونی، تجاری و اداری را در مناطق مختلف تهران در دست اجرا دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در راستای چشم انداز خود مبتنی بر پیشرو بودن در کیفیت احداث واحدهای مسکونی، تجاری و اداری همچنین چشم انداز شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن که پیشتاز و اثرگذار بودن در بازار مسکن ایران و سایر بازارها است، بهبود و تداوم کیفیت محصولات را سرلوحه عملکرد خود قرارداد و با تمرکز سالیانه بر اجرای حداکثری خط مشی کیفیت سعی کرد تا محصولی با کیفیت حتی فراتر از استانداردهای موجود ساختمان به مشتریان خود عـرضه کند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن در سال 1390 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثتران» وارد بازار فرابورس شد.

اما در حال حاضر5 پروژه صندوق زمین و ساختمان نگین شهرری، دولت آباد، جماران، ارغوان اریکه و خدامی از پروژه‌های شاخص در حال احداث این شرکت محسوب می‌شود.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، وضعیت پیشرفت این 5 پروژه در دوره منتهی به دی ماه مورد بررسی قرار می‌گیرد. پروژه صندوق زمین و ساختمان نگین شهرری یکی از پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن است که با کاربری مسکونی و غیر مسکونی در تاریخ ۱۲ آبان ماه امسال به ثبت رسید. بر اساس گزارش ارائه شده تا پایان دی ماه هزینه‌های تکمیل پروژه 333 میلیارد و 908 میلیون ریال برآورد شد و در حال حاضر نیز پیشرفت فیزیکی این پروژه 10 درصد است.

پروژه بامداد دولت آباد نیز یک مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت  5310 مترمربع در محله دولت آباد واقع شده که پیشرفت فیزیکی آن نیز 100 درصد گزارش شده و بهای تمام شده پروژه 218 میلیارد و 798 میلیون ریال اعلام شده است.

اما پروژه ارغوان اریکه نیز در دو بلوک تجاری و مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در حال احداث است. این مجتمع در هر دو کاربری مسکونی و تجاری تا پایان دی ماه حدود 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 14 میلیارد و 309 میلیون ریال بهای تمام شده بخش تجاری و 81 میلیارد و 86 میلیون ریال بهای تمام شده پروژه تا زمان تکمیل پیش بینی شده است.

پروژه مسکونی جماران در جمشیدیه تهران پروژه دیگر این شرکت است که در شهریور 91 به ثبت رسید. در حال حاضر 89.5 درصد پیشرفت فیزیکی این مجتمع است و مبلغ بهای تمام شده برای تکمیل این پروژه نیز 645 میلیارد و 554 میلیون ریال برآورد شده است.

مجتمع تجاری - اداری خدامی نیز در دی ماه سال گذشته به ثبت رسید. این پروژه با 61 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان دی ماه در حال ساخت است و طبق آخرین گزارش منتشر شده مبلغ بهای تمام شده این پروژه 991 میلیارد و 14 میلیون ریال پیش بینی می‌شود.

فعـالیت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از سال 1373 با شروع عملیات بـرج پامچال در محدوده جغرافیایی تهران، کرج و قزوین آغاز شد و این شرکت تا سال 1385 بالغ بر 27 پـروژه مسکـونی، اداری و تجاری را اجرا کرد.

با توجه به سیاست های گروه سرمایه گذاری مسکن و همچنین دارا بودن پتانسیل لازم جهت ساخت و ساز، فعالیت این شرکت از سال 1385 به صورت شرکت سهـامی خاص آغاز شد که پس از تبدیل به شرکت با اجرا و تکمیل 36 پروژه تـاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

مروری بر عملکر شرکت سرمایه گذاری مسکن از سال 73 تا 95 حاکی از آن است که این شرکت در طی این سال‌ها مجری 63 پروژه بوده است که 44 پروژه آن با کاربری مسکونی، 11 پروژه با کاربری اداری، تجاری و خدماتی 8 پروژه با سایر کاربری‌ها بود.

پروژه مسکونی اراج در اقدسیه در زیربنایی به مساحت 120 هزار متر مربع از پروژه‌های آینده این شرکت است که اوخر دی ماه به ثبت رسیده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000