با ریاست مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن؛

مجمع عمومی شرکت ناواکو برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به منظور ارائه گزارش عملکرد برای سال منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ در گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار بانک مسکن، در مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت فناوری اطلاعات ناواکو که با حضور اعضای هیأت مدیره بانک مسکن، به ریاست مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد، حمید بنائیان مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو ضمن معرفی شرکت، عملکرد یک ساله را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از سال 1387 فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی آغاز کرد گفت: موضوع فعالیت شرکت در بخش‌های امور انفورماتیکی شامل تحلیل، طراحی، تولید، استقرار، راه اندازی و پشتیبانی نرم افزارهای رایانه ای اعم از سفارش مشتری و بسته نرم افزاری، واردات و پشتیبانی نرم افزارهای خارجی، فعالیت در زمینه سامانه های ویژه نظیر اتوماسیون صنعتی،کارت های هوشمند غیر اعتباری و بانکی، مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی و فعالیت در حوزه شبکه، خرید و فروش و واردات و صادرات تجهیزات رایانه ای و قطعات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزار و پشتیبانی مربوطه، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و غیره است.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، چشم انداز شرکت را پیشرو در ارائه خدمات تخصصی بانکداری و انتخاب اول فعالان بازار، پول و سرمایه عنوان کرد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در کوتاه ترین زمان و با هدف ایجاد و حفظ رضایت‌ مندی مشتریان به عنوان ماموریت شرکت در نظر گرفته شده است.

بنائیان با بیان اینکه سرمایه اولیه شرکت فناوری ناواکو معادل 100میلیون ریال بود که به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده به 121 میلیارد و ١٠٠ میلیون ریال افزایش یافته است، دربار ترکیب سهام داران گفت: 96 درصد سهام شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در اختیار بانک مسکن و 4 درصد باقی مانده نیز در اختیار چهار شرکت گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن، گروه مالی بانک مسکن، خدمات پشتیبانی بانک مسکن و شرکت صنایع آجر ماشینی فیروزآباد (هر شرکت یک درصد) قرار دارد.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به ترازنامه شرکت اشاره کرد و گفت: تزار مالی شرکت از عدد 35 میلیارد تومان در پایان سال مالی 94 به 45 میلیارد تومان در پایان سال مالی 95 افزایش یافت.

بنائیان ضمن درخواست افزایش سرمایه گفت: اگر برای افزایش سرمایه اهتمام ویژه نشود مشکلاتی برای شرکت به وجودمی‌آید. ضمن اینکه یکی از این مشکلات می‌تواند امتناع نظام بانکی به پرداخت تسهیلات به دلیل سرمایه ناکافی باشد.

همچنین مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن اظهار امیدواری کرد با توجه به افزایش سرمایه اخیر بانک مسکن، افزایش سرمایه شرکت ناواکو نیز پیگری شود.

در ادامه جلسه، گزارش سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت فناوری اطلاعات ناکو قرائت شد.

در پایان این جلسه نیز با تصویب اعضا، سازمان حسابرسی مجدد به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت فناوری اطلاعات و روزنامه کیهان به عنوان روزنامه کثیر الانتشار تعیین شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000