با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن

ساخت مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی باران رشت کلید خورد

کلنگ احداث پروژه مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی باران رشت با حضور مدیر عامل و معاونان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان به زمین خورد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، محمدرضا امینی مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان و برخی از مدیران گروه و همچنین مدیرعامل، مدیران و هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان در محل احداث پروژه مجتمع مسکونی باران رشت حضور یافتند.

در جریان این بازدید، امینی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، اجرای پروژه مجتمع مسکونی 200 واحدی باران رشت را با کلنگ زنی رسما آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، پروژه مجتمع مسکونی باران رشت به صورت مشارکتی در زمینی به مساحت 15هزار متر مربع و در راستای سیاست‌های ابلاغی بانک مسکن مبنی بر احداث واحدهای مسکونی برای اقشار متوسط جامعه، طراحی و اجرا خواهد شد.

این پروژه که شامل احداث 200 واحد مسکونی در قالب بیش از 30 هزار مترمربع زیر بنا خواهد بود، یکی از پروژه‌های استراتژیک در استان گیلان محسوب می‌شود. در حال حاضر پروژه مسکونی گفام، پروژه 200 واحدی لاکانشهر رشت، مجتمع پزشکی آتیه، هایپرمارکت دیلمان، مرکز خرید ایرانیان، افرا رشت، پردیسان رشت، کادوس رشت، آپارتمان نارنج دهکده ساحلی، ابریشم رشت و ترنج دهکده ساحلی برخی از پروژه‌های شاخص شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان هستند.

در این بین طراحی و اجرای مجموعه‌های مسکونی و تجاری، با استانداردهای بالا در زمینه کیفیت و کاربرد، یکی ازاهداف همیشگی این شرکت بوده است. از این جمله می‏توان به شهرک لاکانشهر و مجموعه 632واحدی پردیسان رشتاشاره کرد که با فضای سبز بسیار زیبا و وسیع، از مشهورترین پروژه‌‏های استان گیلان هستند.

همچنین مجتمع‏های 134 واحدی ترنج دهکده ساحلی انزلی، 88 واحدی نارنج دهکده ساحلی انزلی و 156 واحدی افراگلسار رشت، را می‏توان به‏ عنوان واحدهای احداثی شاخص این شرکت از لحاظ کیفیت، طراحی و مرغوبیت دانست.

از طرفی اجرای پروژه ‏های ساختمان مدیریت و شعبه مرکزی بانک مسکن استان گیلان و مرکز خرید ایرانیان، نقطه عطففعالیت‏های این شرکت در راستای احداث واحدهایی با کاربری متناسب با نیاز بازار است، که نشان دهنده پتانسیل‏های بالای این شرکت، در امر ساخت و ساز خواهد بودو همین امر، سرمایه‏ گذاری‏های جدید این شرکت‏، در طراحی واجرای پروژه‏ های مرکز خرید دیلمان، ساختمان مهرگان و مجتمع پزشکی آتیه را حاصل کرده است.

در جریان این سفر، امینی و هیات همراه از پروژهای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان شامل: مجتمع مسکونی گلفام،مجتمع پزشکان آتیه و مرکز خرید هایپر مارکت دیلمان بازدید به عمل آوردند و از آخرین وضعیت اجرایی این پروژه ها آگاهی یافتند.

بررسی عملکرد شش ماهه «شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان» منتهی به پایان 95 نشان دهنده محقق شدن فروش وسود پیش بینی شده در بودجه سال جاری است که این موضوع مورد تقدیر مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن قرار گرفت.

شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان از سال 1369 و در قالب شرکت سرمایه ‏گذاری مسکن شعبه گیلان ، فعالیت خود را درسطح این استان، و به عنوان یکی از بزرگترین انبوه ‏سازان منطقه آغاز کرده است و تا کنون توانسته بالغ بر 2700 واحد مسکونی، تجاری و اداری را به بازار عرضه کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000