فرابورس اعلام کرد؛

امتیاز تسهیلات مسکن بهمن ماه، در صدر معاملات

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۶/۰۳/۲۳
در تابلوی اوراق تسهیلات مسکن بیش از ۷۵ هزار ورقه به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد ریال معامله شد و امتیاز تسهیلات مسکن بهمن ماه ۹۵ بیشترین حجم و ارزش معاملات را در تابلو تجربه کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از فرابورس، در معاملات روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در حالی که حجم داد و ستدها نسبت به روز گذشته افزایش یافت اما ارزش و تعداد دفعات معاملات کاهش نسبی را تجربه کرد تا در نهایت در ۲۸ هزار و ۳۵۲۲ دفعه، تعداد ۲۹۶ میلیون و ۱۲۷ هزار سهم به ارزش ۸۰۴ میلیارد و ۷۴۲ میلیون مورد مبادله قرار گیرد.

روز گذشته حدود ۲۷ درصد از ارزش کل معاملات به بازارهای اول و دوم اختصاص داشت به طوری که ۹۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال در مجموع این دو بازار دست به دست شد. 

در تابلوی اوراق تسهیلات مسکن در روز گذشته شاهد معامله بیش از ۷۵ هزار ورقه به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد ریال بودیم. دیروز امتیاز تسهیلات مسکن بهمن ماه ۹۵ بیشترین حجم و ارزش معاملات را در تابلو تجربه کرد و قیمت تسه‌ها در بازه ۷۵۲ تا ۷۷۱ هزار ریال داد و ستد شد.

در همین حال در بازار اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاران میزبان داد و ستد ۳۱۰ هزار ورقه به ارزش بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال بودند که بالاترین حجم و ارزش معاملات به نماد اسناد خزانه اسلامی مرحله هفتم اختصاص یافت.

 

 



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000