بین گروه سرمایه گذاری مسکن و سازمان جذب سرمایه‌ گذاری‌ ها؛

تفاهم‌نامه‌ جهت جذب سرمایه گذاری خارجی امضا شد

«گروه سرمایه‌گذاری مسکن» در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه مسکن، مشاوره و آموزش، با «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این تفاهم نامه روز ‌یکشنبه، 11 تیر ماه امسال، در راستای شناسایی سرمایه‌گذاران خارجی در حوزه مسکن، از یک سو «شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن» به نمایندگی محمدرضا امینی به عنوان مدیر عامل و «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» «متعلق به وزارت امور اقتصادی و دارایی» سید جمال فرج الله حسینی به نمایندگی از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران به عنوان «قائم مقام ریاست سازمان» از سوی دیگر امضا شد.

این جلسه که در سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار گردید، همراه محمدرضا امینی، معاونان وی نیز از حاضرین نشست بودند و همچنین از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران  برخی از مدیران کل این سازمان و قائم مقام سازمان ریاست را همراهی کردند.

شایان ذکر است بعد از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری خارجی در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی، نیاز به تعامل با یک نهاد رسمی در جهت آموزش اولیه به شرکت‌های سرمایه‌ پذیر از قبیل: دستور العمل‌ها ، مقررات و قوانین بین المللی این حوزه احساس می‌شد که با بررسی‌های انجام شده، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی شناسایی گردید و این تفاهم نامه در راستای اهداف فوق با این سازمان به امضا رسید. از ماموریت‌های اصلی این سازمان می‌توان به سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، تامین مالی خارجی، سرمایه‌گذاری در خارج و روابط اقتصادی خارجی اشاره کرد.

پیش از این نیز محمدرضا امینی از امضای تفاهم نامه بین گروه سرمایه گذاری مسکن و سازمان سرمایه گذاری‌ و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران خبر داده بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000