مشاور اجرایی استاندار خوزستان در امور مناطق محروم:

بانک مسکن به مسوولیت‌های اجتماعی خود به خوبی عمل کرد

مشاور اجرایی استاندار خوزستان در امور مناطق محروم، عمل کردن بانک مسکن به مسوولیت‌های اجتماعی خود در راستای توجه به مناطق محروم را ستودنی توصیف کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، عبدالجبار یکتا مشاور اجرایی استاندار خوزستان با حضور در این مدیریت و دیدار با مدیر شعب استان، ضمن آشنایی با طرح‌ ها و خدمات بانک مسکن در راستای توسعه ساخت‌ و ساز و تأمین مسکن برای مردم اظهار کرد: خوشبختانه بانک مسکن در مدت اخیر نقش خود را در ساخت و تأمین مسکن برای مردم پر رنگ‌تر کرده و شاهد ارایه تسهیلات و طرح‌های نوین و ابتکاری از سوی این بانک برای رونق ساخت‌ و ساز و تأمین مسکن برای مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های بانک مسکن، بیشتر اقشار متوسط جامعه را شامل می‌شود و می‌توان به خانه‌ دار کردن این قبیل خانواده‌ها امیدوار بود، گفت: شرایطی که اکنون بانک مسکن ایجاد کرده به خوبی افراد مختلف را که زمانی در رؤیای خانه‌ دار شدن بودند، خانه‌ دار می‌کند.

یکتا با تأکید بر اینکه یکی دیگر از عرصه‌های خدمات‌ رسانی بانک مسکن توجه به مناطق محروم و بافت فرسوده است، افزود: این بانک با وجود اینکه یک موسسه اقتصادی به شمار می‌رود ولی به خوبی به مسوولیت‌های اجتماعی خود برای رفع محرومیت‌ها به ویژه در مناطق محروم و بافت‌های فرسوده که اهواز و سایر شهرهای استان به‌ شدت از آن‌ها رنج می‌برند، توجه کرده و این اقدام از نظر استانداری خوزستان بسیار ستودنی است.

همچنین مشاور اجرایی استاندار خوزستان در امور مناطق محروم افزایش تعامل بانک مسکن به خصوص در مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز را خواستار شد و گفت: استان خوزستان به علت درگیری مستقیم در دفاع مقدس، مشکلات فراوانی را به ارث برده است و انتظار می‌رود بانک مسکن نیز برای رفع این مشکلات نگاه ویژه‌تری داشته باشد.

مدیر شعب استان خوزستان نیز در این دیدار گفت: بانک مسکن در سال‌های اخیر علاوه بر مسوولیت اصلی خود که تأمین مسکن برای اقشار مختلف مردم است، در کمک به مناطق محروم و بافت‌های فرسوده تلاش کرده است.

علی‌اصغر نادری، تصریح کرد: در مدت اخیر هر جا دولت به دنبال رونق مسکن و رفع محرومیت در مناطق آسیب‌ پذیر بوده، بانک مسکن پیش‌ قدم بوده است و کارکنان این بانک با تلاشی بی‌نظیر به خوبی از عهده اجرای سیاست‌ها و تکالیف دولت برآمده‌اند.

وی از آمادگی این مدیریت برای همکاری با استانداری خوزستان به منظور رونق ساخت‌ و ساز مسکن، خانه‌ دار کردن اقشار مختلف مردم و نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده خبر داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000