توسط مدیریت همدان انجام شد

پایان توسعه و زیبا سازی ساختمان شعبه شهر جهانی سفال

با توجه به محدودیت فضای شعبه لالجین از شعب تحت‌ پوشش مدیریت استان همدان، توسعه و بهسازی ساختمان این شعبه انجام و آماده بهره‌برداری شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، رسول مالمیر مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان با اعلام این خبر، گفت: با توجه به افزایش حجم عملیات بانکی و پرداخت تسهیلات روستایی و مسکن مهر ، فضای شعبه لالجین محدود بود که با رایزنی‌هایی که با مالک انجام شد مقرر شد فضای بیشتری را در اختیار بانک قرار دهد و این فرصتی مناسبی بود تا نسبت به بهسازی شعبه اقدام لازم صورت گیرد.

بنابراین با توجه به اثر مثبتی که زیباسازی شعبه در روحیه همکاران و جلب رضایت مشتریان دارد، با همکاری و هم فکری معاونان و با تلاش کارکنان دایره تجهیز و پشتیبانی و کارشناس فنی ساختمان، اقداماتی همچون نصب دیوار پوش، اصلاح معماری داخلی، سقف کاذب، تعویض پنجره و نصب درب برقی انجام شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با قدردانی زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه دست‌ اندرکاران، از همراهی کارکنان شعبه لالجین که همزمان با تعمیرات نسبت به ارایه خدمات به مراجعان اقدام می‌کردند، تقدیر و تشکر کرد.

مالمیر ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که در شعبه لالجین صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای شعبه در تمامی سر فصل‌ها باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000