مدیر شعب بانک مسکن در آذربایجان شرقی:

افزایش ۱۳ هزار میلیارد ریالی منابع در ۳۰ ماه گذشته

مدیر شعب بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی با تفکیک انواع مطالبات این مدیریت، از افزایش ۱۳ هزار میلیارد ریالی منابع بانک مسکن در آذربایجان شرقی طی ۳۰ ماه گذشته خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

مهدی احمدی با اشاره به حضور شش شعبه از شعب این استان در میان 100 بانکدار برتر بانک مسکن در سراسر کشور در سال 1395 به «پایگاه خبری بانک مسکن» گفت: به شخصه، انتظار داشتم تعداد بیشتری از شعب بانک در استان در میان 100 بانکدار برتر قرار بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه 50 درصد شعب بانک مسکن در این استان، در دو سال گذشته، ارتقاء درجه یافته‌اند تصریح کرد: با اینکه انتقاداتی به شیوه محاسبه بانکداران برتردارم، انتظار داشتم 10 شعبه از مدیریت آذربایجان غربی در میان 100 شعبه برتر بانک در سال 1395 قرار بگیرند.

مقام مسئول بانک در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دو سال گذشته، رتبه منابع بانک مسکن را در میان شبکه بانکی استان آذربایجان شرقی از هفتم به چهارم رسانده‌ایم افزود: از این بین، دو پله ارتقاء در سال 1394 رخ داد و یک پله نیز در سال 1395 ثبت شد.

احمدی با اشاره به مشکلات گریبان گیر مدیریت بانک مسکن در این استان توضیح داد: 50 درصد مطالبات ما بابت تسهیلات روستایی، 30 درصد مربوط به زلزله ورزقان و تنها حدود 20 درصد مربوط به مشکلات خودِ مدیریت است.

وی با بیان اینکه این مدیریت، 2600 میلیارد ریال مطالبات دارد خاطر نشان کرد: از سوی دیگر منابع ما به 28 هزار و 200 میلیارد ریال رسیده که به این ترتیب، میزان افزایش منابع در دو سال و نیم گذشته، 13 هزار میلیارد ریال محاسبه شده است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی با برشمردن شعب موفق مدیریت بانک مسکن در آذربایجان شرقی گفت: شعبه گلگشت تبریز در سه ماهه اول سال جاری، شعبه بسیار موفقی بوده و در سال 95 نیز شعب مرکزی میانه و مطهری میانه، بهترین شعب مدیریت بودند.

احمدی با اشاره به دلایل موفقیت‌های مدیریت این استان عنوان کرد: ما تلاش کرده‌ایم جوانگرایی را در مدیریت حکم‌ فرما کنیم که این مسئله، انگیزه بسیار زیادی به نیروهای جوان می‌دهد و آنان را فعالتر می‌کند؛ زیرا همکارانی که دو سه سال آخر خدمت خود را می‌گذرانند، عملاً انگیزه ‌ای برای پیشرفت ندارند.

وی با بیان اینکه در بحث رقابت در شبکه بانکی، نباید جا ماند ادامه داد: نیروهای جوان در این زمینه می توانند به خوبی بانک را در راستای اهداف تعیین‌ شده به پیش ببرند.

مدیر شعب بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی با تشریح یک اقدام دیگر مدیریت بانک در این استان گفت: ما به شدت بر مسئله کار گروهی تأکید داشته و این موضوع را پی گرفتیم؛ زیرا تنها در چارچوب فعالیت گروهی است که می‌شود به اهداف مربوط به بازاریابی دست یافت.

احمدی در پایان به چند مورد دیگر از فاکتورهای مورد توجه مدیریت بانک در آذربایجان شرقی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: فاکتورهای انگیزشی، پویایی منابع انسانی، بهبود شیوه تخصیص پاداش و ارتقاء مناسب درجه شعب، توانسته تحرک خوبی در مدیریت بانک مسکن در این استان ایجاد کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000