مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان:
رشد ۲۶ میلیاردی منابع حساب های قرض الحسنه در ۳ ماهه اول ۹۶
نادری در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن با اشاره به جغرافیا و موقعیت خاص بالقوه اقتصادی استان خوزستان تصریح کرد: این استان دارای ویژگیهای بندری و نفت و گازی خاصی است که بر همین اساس، مدیریت بانک در خوزستان عزم خود را برای استفاده هر چه بیشتر از پتانسیل جذب منابع از این موقعیت خاص، جزم کرده است.
وی در همین رابطه ادامه داد: در این زمینه تعامل خوبی با پتروشیمیهای استان داشته و منابع مدیریتی و سپردههای کارکنان آنان را به سمت حساب های جاری و سپرده ممتاز شعب سراسر استان خوزستان سوق داده ایم.
افزایش 26 میلیاردی مانده حساب های قرض الحسنه مدیریت خوزستان
مقام مسئول بانک مسکن در استان خوزستان با اشاره به سود صفر درصدی سپردههای قرض الحسنه بانک افزود: با وجود عدم جذابیت درآمدی افتتاح چنین حسابهایی، مدیریت خوزستان توانسته در میان مدیریتهای هم درجه، رتبه سوم را بدست آورد.
نادری تأکید کرد: مردم خوزستان با توجه به رویکرد مذهبی و جهادی که دارند، اقبال بسیار بهتری به این حسابها داشتهاند که نتیجه این تمایل روز افزون، افزایش 26 میلیارد ریالی مانده حساب های سپرده قرض الحسنه جاری بدون جاری موسسات دولتی در مدیریت بانک مسکن خوزستان طی سه ماهه اول سال جاری است.
تماس روزانه با 10 مشتری حساب های کوتاه مدت بانک در خوزستان
وی با اشاره به اقدام جدید و بدیع مدیریت خوزستان برای افزایش منابع حسابهای کوتاه مدت بانک توضیح داد: در مدیریت خوزستان، روش جدیدی را باب کردهایم که بر اساس آن، هر شعبه، روزانه به 10 مشتری حسابهای کوتاه مدت خود تماس گرفته و ضمن جویا شدن از احوال مشتری، خدمات بانک را برای آنان تشریح میکند.
مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان با بیان اینکه تلاش شده در این مسیر، تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد خاطر نشان کرد: اگر از میان هر 10 مشتری، روزانه دو مشتری نیز دوباره ترغیب شده و منابع جدیدی به بانک بیاورند، ما پیروز هستیم.
شیوه بدیع آموزش حسابهای ممتاز به کارکنان مدیریت خوزستان
نادری با تأکید بر اینکه حسابهای ممتاز بانک مسکن، یکی از ابزارهای رقابتی بانک در برابر سایر بانکها و موسسات مالی و اعتباری است گفت: در این زمینه به شدت بر روی آموزش کارکنان و بازاریابان مدیریت خوزستان کار کردهایم، زیرا تا زمانی که کارکنان و متصدیان شعبه و صف، در مورد مزایای حسابهای ممتاز، توجیه نشوند، قادر نخواهند بود مشتریان را ترغیب به افتتاح حساب ممتاز در شعب بانک کنند.
وی ادامه داد: در این رابطه روشی را بنا گذاشتهایم که حتی بعد از ساعات اداری، رئیس شعبه در نقش مشتری و سایر متصدیان شعبه در نقش کارکنان بانک، اقدام به توجیه رئیس خود در شعبه کنند و علاوه بر آن، نقش افراد، جابجا شده و سپس مدیر شعب در نقش توجیه کننده مشتری و متصدیان و کارکنان شعبه، در حکم مشتری جای میگیرند.
مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان با اشاره به موج خروج منابع از موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تصریح کرد: سعی شده تا مدیریت استان، از این موج، نهایت بهره را برده و منابع خارج شده را به سمت شعب سراسر استان خوزستان گسیل کند.