ساماندهی خدمات ساختمانی از ضروریات اشتغال‌ زایی در بخش مسکن

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۰۵/۰۱
ساماندهی خدمات ساختمان جزء ضرورت‌ های بخش مسکن است و باید به آن توجه ویژه‌ شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

این بخش پتانسیل‌های بسیار زیادی در حوزه کسب و کار و به خصوص اشتغالزایی در بخش مسکن دارد. پوریا نوروزی، کارآفرین حوزه خدمات شهری، ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه سامانه اسپارد یک پلت‌ فرم خدمات خانگی است که در حال حاضر تنها در شهر تهران متمرکز شده است، گفت: یکی از اهداف اصلی ایجاد این پلت‌ فرم ارائه خدمات ساختمان و ایجاد اشتغال در بخش مسکن است.

نوروزی ادامه داد: مشکلاتی در این حوزه ایجاد می‌شود، بنابراین ایجاد اطمینان بین مشتری و نیروی کار یکی از ضرورت‌های خدمات‌ دهی در حوزه خانگی است که در این راستا با فیلترهای متعدد، نیروهای کار مجرب و متعهد استخدام شدند.

وی تصریح کرد: این خدمات به زودی در شهرهای دیگر ارائه خواهد شد، تا ضمن برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، بتواند خدمات مربوط به ساختمان از جمله تعمیر، حمل‌ و نقل و تأسیسات را وارد این بخش کنیم.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری دوره آزمایشی این کار آغاز شده و از مهرماه سال گذشته برنامه‌ نویسی پروژه آغاز و اسفند ماه سال گذشته به صورت آزمایشی از پروژه مزبور رونمایی شده و تا 2 ماه آینده فعالیت‌ این سامانه گسترش خواهد یافت.

نوروزی خاطر نشان کرد: تا آخر سال جاری در پنج کلان شهر خدماتی که در تهران ارائه می‌شود، این مناطق نیز از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

مدیر این سامانه گفت:‌ یکی از اهداف ما ایجاد اشتغال در حوزه خدمات ساختمان است که خوشبختانه در این زمینه اهداف مورد نظر تا کنون محقق شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000