معاون مالی و فناوری مدیریت بانک مسکن در فارس:

جایگاه چهارم مدیریت بانک مسکن فارس در مانده منابع

معاون مالی و فناوری مدیریت شعب بانک مسکن در استان فارس با اشاره به منابع ۴۱ هزار و ۵۰۰ ریالی این مدیریت اعلام کرد: این مدیریت پس از مدیریتهای مناطق تهران،جایگاه اول را در این زمینه به دست آورده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

سید فرشید موسوی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن با اشاره به مجموع منابع بانک گفت: منابع این مدیریت 41 هزار و 478 میلیارد ریال است که به این ترتیب در جایگاه چهارم مدیریت برتر از لحاظ منابع قرار می‌گیریم.

وی در همین زمینه افزود: رتبه‌های اول تا سوم مدیریت‌های بانک مسکن در سراسر کشور، سه منطقه تهران هستند و استان فارس، بالاترین جایگاه را در میان سایر استان‌ها در اختیار دارد.

رتبه ششم فارس در منابع کوتاه‌‌ مدت و بلند مدت

موسوی با مروری بر حساب‌ های کوتاه‌ مدت و بلند مدت مدیریت بانک مسکن در استان فارس تأکید کرد: تا 26 تیرماه سال جاری، مدیریت فارس، جایگاه ششم مدیریت‌ های سراسر کشور بانک مسکن را در هر دو نوع حساب کوتاه‌‌ مدت و بلند مدت دارد.

معاون مالی و فناوری مدیریت شعب بانک مسکن در استان فارس اضافه کرد: بعد از سه منطقه استان تهران، مدیریت اصفهان ، خراسان رضوی و فارس در رده‌های چهارم تا ششم هر دو نوع حساب مذکور قرار دارند.

کارنامه مدیریت فارس در حسابهای تسهیلاتی

وی با مروری بر منابع حساب‌ های ممتاز و حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و پس انداز مسکن جوانان توضیح داد: مدیریت بانک مسکن در استان فارس در حوزه منابع حساب سپرده ممتاز، رتبه پنجم کشور را پس از سه منطقه استان تهران و استان اصفهان دارد.

موسوی با توجه به منابع حساب‌های پس انداز مسکن جوانان نیز تصریح کرد: استان فارس بعد از سه منطقه تهران و استان خوزستان، در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

معاون مالی و فناوری مدیریت شعب بانک مسکن در استان فارس در مورد حساب صندوق پس انداز مسکن یکم نیز ادامه داد: در رده‌ بندی مدیریت‌های سراسر کشور، بعد از سه منطقه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان، استان فارس در رده ششم کشور قرار دارد.

رتبه اول صدور ضمانتنامه در سال 95

وی ادامه داد: مدیریت استان فارس تا سال گذشته توانسته بود، رتبه اول صدور ضمانتنامه را در بین مدیریت های سراسر کشور داشته باشد.

موسوی خاطر نشان کرد: کمترین بهای تمام شده پول در میان رتبه های هم درجه بانک در سراسر کشور، بعد از خوزستان در اختیار استان فارس است.

معاون مالی و فناوری مدیریت شعب بانک مسکن در استان فارس به بزرگترین دستاورد این مدیریت تا 26 تیر 96 اشاره کرد و گفت: این مدیریت رتبه سوم کشور در مانده منابع جاری را دارد که این موفقیت بعد از مدیریت مناطق غرب و مرکز بانک در استان تهران قرار می‌گیرد.

رتبه سوم مدیریت بانک مسکن فارس در پرداخت تسهیلات

وی بخش بعدی گفته‌هایش را به پرداخت تسهیلات اختصاص داد و افزود: مدیریت بانک در استان فارس توانسته رتبه سوم را در میان 34 مدیریت کشور در این حوزه به دست آورد و بیشترین تسهیلات پرداختی را بعد از مدیریت های غرب و شرق تهران در اختیار دارد.

موسوی در همین زمینه ادامه داد: با توجه به اینکه درآمدزایی تسهیلات مربوط به عقد مشارکت، بیشتر از سایر تسهیلات بانکی است، از 100 درصد تسهیلات پرداخت شده از سوی مدیریت فارس، 70 درصد به تسهیلات مشارکتی تعلق داشته و تنها 30 درصد به عنوان سایر انواع تسهیلات پرداخت شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000