مدیر شعب بانک مسکن در خراسان جنوبی اعلام کرد:

تبلیغات نا محسوس صندوق یکم در خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک مسکن در استان خراسان جنوبی با تشریح سه اقدام این بانک در حوزه بازاریابی و تبلیغات توضیحاتی پیرامون همایش تحلیل اقتصاد مسکنِ برگزار شده توسط مدیریت، ارائه کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محمد پورقربانی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن با بیان اینکه تیرماه امسال همایشی یک روزه با موضوع تحلیل بازار مسکن و صنعت ساختمان در بیرجند برگزار شد توضیح داد: این همایش به صورت کاملا تحلیلی و با حضور صاحبنظران علمی در حوزه اقتصاد مسکن و فعالان صنعت ساختمان و بازار ملک در استان خراسان جنوبی و در مرکز استان برگزار شد.
وی با اشاره به حضور بهروز ملکی از کارشناسان و تحلیلگران اقتصاد مسکن و استاد دانشگاه در این همایش، افزود: در این دوره فعالان بخش مسکن و مسولان مربوطه از اوضاع اقتصاد مسکن، سطح قیمت ملک ، اجاره بها و سایر متغیرهای بازار مطلع شدند.
مدیر شعب بانک مسکن در استان خراسان جنوبی در مورد محتوای همایش خاطر نشان کرد: دکتر ملکی به شدت از صندوق پس انداز مسکن یکم دفاع کرد و آن را تسهیلاتی ارزان قیمت برای مشتریان بانک توصیف کرده و تأکید کرد که نرخ بهره متعلقه به این نوع از تسهیلات به بیش از ١٠ درصد تجاوز نمی‌کند.
پورقربانی با تأکید بر حضور 260 چهره فعال این عرصه در همایش مذکور خاطر نشان کرد: همایشی در این مقیاس با توجه به بدیع‌ بودن در استان، خود، یک تبلیغات نامحسوس برای خدمات بانک در جامعه و منطقه استانی بود که با توجه به حضور متخصصین امر در آن برنامه، ابعاد تخصصی نیز داشت.
وی در همین زمینه ادامه داد: برای پوشش رسانه ای و خبری این همایش، با پر تیراژترین روزنامه محلی استان قراردادی بسته و بر اساس آن، خبر این همایش به صورت کامل در یک صفحه روزنامه پوشش داده شد و علاوه بر آن، مقرر شده برای مدتی تبلیغات رایگان بانک در آن روزنامه انجام شود.
مقام مسئول بانک مسکن در استان خراسان جنوبی اضافه کرد: در چارچوب همین همایش، انبوه سازان استان، قراردادهایی با شرکت‌های سازنده منعقد کردند.
در ادامه، مدیر شعب بانک مسکن در استان خراسان جنوبی به برگزاری نمایشگاه «صنعت ساختمان» در بیرجند اشاره کرد و گفت: این همایش از دوم تا ششم مرداد جاری برگزار می شود و مدیریت شعب بانک در استان خراسان جنوبی نیز در آن حضور دارد.
پورقربانی با اظهار اینکه کارکنان مدیریت طی ساعات 17 تا 22 در این نمایشگاه حضور دارند توضیح داد: حداقل 20 شرکت بزرگ و معتبر استان در حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه حضور دارند که همین مسئله، زمینه بسیار خوبی در حوزه بازاریابی برای بانک ایجاد کرده است.
وی در زمینه اهمیت کارهای تبلیغاتی افزود: سال گذشته حدود 10 بیلبورد تبلیغاتی را در معرفی خدمات و پتانسیل های بانک مسکن در سطح شهر نصب کردیم.
مدیر شعب بانک مسکن در استان خراسان جنوبی‌ توضیح داد: هر یک از این تبلیغات، ماهانه یک میلیون تومان هزینه در بر داشت اما با تعاملی که با شهرداری داشتیم، هزینه هیچ کدام از این بیلبوردها پرداخت نشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000