مدیر شعب استان هرمزگان خبر داد

اتمام فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر هرمزگان تا پایان خرداد ۹۷

فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر هرمزگان تا پایان خرداد ۹۷، به اتمام خواهد رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

مدیر شعب بانک مسکن در استان هرمزگان با اشاره به وجود 10 هزار واحد مسکن مهر در این استان که هنوز فروش اقساطی نشده اند اعلام کرد: تا پایان خرداد سال آینده، همه این واحدها فروش اقساطی خواهند شد و فرآیند صدور کارت قسط تسهیلات مسکن مهر برای همه پروژه ها به پایان می رسد.
عقیل زینلی نجوانی در مورد تعداد واحدهای مسکن مهر استان هرمزگان که هنوز فروش اقساطی نشده است به پایگاه خبری بانک مسکن گفت: تعداد واحدهای فروش اقساطی نشده مدیریت بانک مسکن در این استان، 10 هزار واحد است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر این تعداد واحدها یا تکمیل شده و یا در حال نازک کاری هستند افزود: دو هزار و 600 واحد از این تعداد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر است و مابقی به شهرهای دارای جمعیت بیش از 25 هزار نفر مربوط میشود.
مقام مسئول بانک مسکن در استان هرمزگان در همین باره ادامه داد: این دو هزار و 600 واحد نیز در حال انعقاد متمم قرارداد افزایش 10 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر –تبدیل تسهیلات 30 میلیونی به 40 میلیون تومانی- هستند که قرار است سقف تسهیلات انفرادی در این پروژه ها از 30 به 40 میلیون تومان افزایش یابد.
زینلی نجوانی در برابر این پرسش که موعد مقرر تکمیل واحدهای باقیمانده پروژه مسکن مهر در استان هرمزگان، چه تاریخی است خاطر نشان کرد: قرار است نهایتاً تا پایان خرداد 1397، تمام واحدهای مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان تحویل شوند.
وی در همین باره توضیحاتی ارائه کرد: «برخی از این واحدها که تحت مدیریت برخی تعاونی های مسکن مهر هستند، مشکلات حقوقی داشته و تا کنون به اتمام نرسیده است اما مطمئن هستیم که تا پایان خرداد سال آینده، همه واحدها به دست متقاضیان خواهد رسید.»
مدیر شعب بانک مسکن در استان هرمزگان گفت: در مورد پیشرفت طرح مسکن مهر در استان هرمزگان ، کار ساخت حدود 12 تا 13 هزار واحد باقیمانده بود که امروز پروژه های نا تمام مسکن مهر به 10 هزار واحد کاهش یافته است.
زینلی با اشاره به این که بیشتر واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، در شهرستان بندرعباس هستند تصریح کرد: کل واحدهایی که باید در سایر شهرستان ها فروش اقساطی شوند، دو هزار واحد برآورد میشود لذا تعداد بسیار کمی از واحدهای طرح مسکن مهر در سایر مناطق استان است و بخش عمده نا تمامها در بندرعباس قرار دارد.
وی در مورد ارزیابی خود از پروژه مسکن مهر در استان هرمزگان به پایگاه خبری بانک مسکن توضیح داد: به لحاظ جانمایی پروژه های مسکن مهر مشکلی نداشته ایم و بیشتر مشکلات ، مربوط به تعاونی های محلی بوده است.
شایان ذکر است که از 482 هزار و 989 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر که بانک مسکن تا پایان خردادماه پرداخت کرده، 12 هزار و 969 میلیارد ریال از آن، توسط مدیریت شعب هرمزگان به پروژه ها تخصیص یافته است.
بر این اساس سهم مدیریت بانک مسکن استان هرمزگان از مجموع تسهیلات پرداختی مسکن مهر از ابتدای طرح تا پایان خرداد 1396 کمتر از 3 درصد است که از سهم تسهیلات پرداختی در میان مدیریت‌های هم‌ درجه، در رتبه پنچم و در میان کل مدیریت‌های بانک مسکن در سراسر کشور در رتبه چهاردهم کشور قرار می گیرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000