حضور موثر بانک مسکن در نمایشگاه صنعت ساختمان

عضو هیات مدیره بانک مسکن اعلام کرد: بانک مسکن در نمایشگاه امسال صنعت ساختمان به شکل حرفه ای حاضر شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

نادر قاسمی عضو هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه بازدید از هفدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان که آخرین فنآوری های تولید در صنعت ساختمان و تکنولوژی های روز ساخت و ساز، در آن عرضه می ­شود، با حضور در غرفه بانک مسکن تاکید کرد: بانک مسکن امسال نسبت به سال ­های گذشته به شکل متفاوت تر و قوی­تری ظاهر شده­ است.

وی در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن، با بیان اینکه امسال از لحظه ورود به نمایشگاه نسبت به شکل حضور بانک مسکن در مقایسه با سال گذشته شگفت زده شدم، اظهار کرد: از دیدگاه بنده بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی فعال در حوزه صنعت ساختمان در صورت حضور در اینگونه نمایشگاه ها باید به صورت موثر و با تمام توان شرکت کند.

وی ادامه داد: غرفه موجود در نمایشگاه، نماد بانک است به این معنا که باید تمام ویژگی ­های لازم برای جذب متقاضیان و بازدید کنندگان نمایشگاه به این غرفه را داشته باشد و واقعیت این است که در نمایشگاه امسال بانک مسکن نسبت به سال گذشته قوی تر ظاهر شده است و این موضوع جای تشکر دارد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در عین حال به حضور بانک ­های تخصصی فعال در حوزه صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: از آنجا که فقط دو بانک مسکن و صنعت و معدن به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند بنابراین لازم بود تا بانک مسکن هم از فرصت حضور در این نمایشگاه برای ارتباط با مشتریان تخصصی به بهترین شکل استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختما­ن، از تاریخ 21 تا 24 مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه­ های بین المللی برگزار می­شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000