حضور بانکداران مناطق سه گانه تهران بانک مسکن در نمایشگاه صنعت ساختمان

بانکداران مناطق سه گانه تهران با حضور فعال خود در نمایشگاه صنعت ساختمان به معرفی خدمات بانک به فعالان تخصصی این صنعت می پردازند.
پایگاه خبری بانک مسکن

در حاشیه ی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان، محمد حسن جوادیان در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن با بیان اینکه نمایشگاه هایی مانند صنعت ساختمان فرصت بسیار خوبی برای بانک مسکن است افزود: این گونه نمایشگاه ها می تواند محمل خوبی برای این بانک باشد تا بتواند به معرفی خدمات و پتانسیل های خود به بخش تولید کننده و مصرف کننده خدمات خود بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه فقط این نمایشگاه نیست که بانک مسکن از آن استقبال می کند خاطر نشان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان به عنوان نمایشگاهی تخصصی در عرصه مسکن و ساختمان، محل حضور بانک مسکن و دایر کردن غرفه ای برای حضور فعالانه در این صنعت است اما پیش از این در نمایشگاه های مختلف دیگر در سطح تهران و سایر استان ها نیز بانک مسکن توانسته به شکل فعالانه حضور یابد.

مدیر امور شعب استان های بانک مسکن با اظهار اینکه نشستی پیش از این در اداره کل امور شعب استان تهران برای حضور هر چه فعال تر در نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار شد توضیح داد: در آن جلسه مقرر شد روسای شعب سه منطقه استان غرب، شرق و مرکز تهران به طور جدی و پر تلاش در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا کرده و در جهت بازاریابی و بانک داری شرکتی، نهایت تلاش خود را به کار بندند.

جوادیان با تاکید بر اینکه بانکداری شرکتی، موضوعی بسیاری مهم و مورد تاکید مدیران ارشد بانک است تصریح کرد: حضور فعالانه بانکداران بانک مسکن در این نمایشگاه می تواند به معرفی خدمات و جذب مشتریان بالقوه و تبدیل کردن آنها به مشتریان بالفعل بانک مسکن، کمک شایانی کند.

وی با اشاره به اینکه محمد هاشم بت شکن، مدیرعامل بانک مسکن تاکید ویژه ای بر بانکداری شرکتی داشته است ادامه داد: شرکت های فعال در حوزه صنعت مسکن و ساختمان، مخاطبان هدفِ ما هستند که به دلایل مختلف، پیش از این کمتر مورد توجه ما قرار گرفته اند که با توجه به تاکید موکد مدیرعامل بانک، روسای شعب مناطق مختلف تهران، روزانه در طول بازه چهار روزه نمایشگاه صنعت و ساختمان در غرفه بانک مسکن حضور یافته و به پرزنت خدمات بانک مسکن به شرکت های فعال در این بخش می پردازند.

مدیر امور شعب استان های بانک مسکن با اظهار اینکه شرکت های فعال بخش خصوصی، مشتریان بالقوه بانک مسکن هستند افزود: این شرکت ها با توجه به فعالیت هم سان در رشته تخصصی بانک مسکن، می توانند با تعامل با بانک و سپرده گذاری منابع خود در بانک و بهره گیری از خدمات بانک، در رشته های تخصصی خود، بهتر از پیش فعالیت کنند.

جوادیان اضافه کرد: شرکت ها و کارخانجات بسیاری در سطح استان ها فعالیت می کنند که دفتر اصلی آنها در تهران مستقر است از این رو مدیریت های سه گانه بانک مسکن در استان تهران ظرفیت قابل توجهی در مسیر جذب منابع دارند.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000