معاون اداره کل امور شعب تهران بانک مسکن:

ارزیابی انتظارات شرکت ها در نمایشگاه صنعت ساختمان

به گفته معاون اداره کل امور شعب استان تهران بانک مسکن، بانکداران بانک مسکن استان تهران به منظور بررسی و ارزیابی مطابات و تقاضاهای شرکت های تخصصی صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور یافتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

حمید غفاری در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن با اشاره به نگاه ویژه مدیران ارشد بانک به استان تهران و مناطق سه گانه بانک در این استان تصریح کرد: تفکیک استان تهران به سه منطقه و تاسیس اداره کل امور شعب استان تهران، به دلیل همین نگاه ویژه به پتانسیل ها و ظرفیت های این استان است.

وی با بیان اینکه طبیعتاً انتظارات خاصی از شعب و مدیریت های سه گانه بانک مسکن استان تهران می باشد، افزود: سال گذشته بانک مسکن در سیاست گذاری های خود، تاکید ویژه ای بر کاهش قیمت تمام شده پول و منابع داشت که منابع کلان تر موجود در استان تهران به واسطه وجود پایتخت به عنوان مرکز استان، تاثیرات خاص خود را بر قیمت تمام شده پول می گذارد که این مسئله، شعب استان تهران را با مشکلاتی مواجه کرد.

معاون اداره کل امور شعب استان تهران بانک مسکن با اشاره به سیاست گذاری ها، پیگیری ها و هدف گذاری هایی که در سال جاری شده است خاطر نشان کرد: بر این اساس توانستیم، تحرکات خوبی را در مناطق سه گانه استان تهران شاهد باشیم که این تحرکات به طور ویژه در منطقه غرب تهران، بیشتر مشاهده شد.

غفاری با اشاره به تمرکز شرکت ها و ادارات مختلف در پایتخت خاطر نشان کرد: منابع کلانی که به نسبت سایر استان ها در استان تهران موجود است موجب شده که بانک مسکن تاکید ویژه ای بر حضور فعالانه تر روسای شعب و بانکداران این بانک در نمایشگاه صنعت ساختمان داشته باشیم.

وی با تاکید بر مشارکت سه اداره بازاریابی، امور شعب استان تهران و روابط عمومی بانک مسکن در حضور پر شور و گسترده تر بانک مسکن در این نمایشگاه گفت: کسب بازخورد مشخص از شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، به عنوان یک هدف جدی بانک از حضور در نمایشگاه تعریف شد تا بتوانیم بانکداری شرکتی را بیش از پیش جلو ببریم.

معاون اداره کل امور شعب استان تهران بانک مسکن در پایان اضافه کرد: هدف ثانویه ما، معرفی خدمات فعلی و موجود بانک به شرکت های فعال در صنعت مسکن و ساختمان است که تا به اینجا، با مشارکت فعال بانکداران مناطق سه گانه استان تهران، ارتباط بسیار خوبی میان بانک و شرکت های تخصصی این حوزه برقرار شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000