مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان:

افتتاح ۴۳۲۵ فقره حساب صندوق مسکن یکم

به گفته مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان از ابتدای آغاز طرح صندوق پس انداز مسکن یکم در این بانک، تعداد ۴۳۲۵ فقره حساب صندوق مسکن یکم افتتاح شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

رسول مالمیر در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن با بیان اینکه تا تاریخ 24 مرداد, تعداد چهار هزار و 325 فقره حساب صندوق مسکن یکم در شعب بانک مسکن استان همدان افتتاح شده است افزود: مجموع مبالغ حساب های افتتاحی, 81 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی تاکید کرد: این تعداد حساب, حساب های موجود است در حالی که تا کنون تعدادی از حساب ها نیز منجر به پرداخت تسهیلات شده که بر این اساس, تعداد کل حساب های افتتاحی بیش از چهار و 325 فقره محاسبه می شود.

مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان با اشاره به بازه زمانی خرداد 94 تا پایان تیرماه 96 خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش اداره آمار, مدیریت این استان در این بازه زمانی, تعداد 158 فقره تسهیلات مربوط به صندوق مسکن یکم پرداخت کرده است.

مالمیر ادامه داد: 9 شهر زیر 200 هزار نفر و تنها یک شهر بالای 200 هزار نفر یعنی همدان، در این استان وجود دارند که بر این اساس, دو شهر ملایر و نهاوند, دومین و سومین شهرها به لحاظ مبلغ افتتاح حساب صندوق مسکن یکم هستند.

مقام مسوول بانک مسکن در استان همدان تصریح کرد: سهم شهرهای استان در مقایسه با همدان در تعداد حساب های افتتاحی بانک مسکن, تنها یک هزار و 39 فقره است.

وی اضافه کرد: با وجود پرداخت حداکثر 120 میلیون تومان تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم به زوجین در شهر همدان, قیمت متوسط املاک مسکونی در این شهر, دو میلیون و 500 هزار تومان است که نسبت به سایر شهرهای هم تراز, قیمت بسیار بالایی محسوب می شود.

مالمیر با تشریح اقدامات مدیریت شعب بانک مسکن در استان همدان گفت: اخیراً 15 هزار پوستر مرتبط با صندوق پس انداز مسکن یکم در میان مشاورین املاک استان توزیع شده است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان با تاکید بر اقدام این مدیریت در تبلیغات محیطی این بانک در اجاره تلویزیون های شهری در دو نقطه پرتردد شهر شامل میدان باباطاهر و دانشگاه افزود: افزون بر این, از ایستگاه های اتوبوس نیز برای تبلیغات میدانی محصول صندوق مسکن یکم استفاده کرده ایم.

وی با تاکید بر پیش رو بودن مدیریت همدان در مذاکره با شرکت ها و معرفی این صندوق به کارکنان آنان توضیح داد: تا کنون با 12 اداره و مدیرکل ادارات مذاکره کرده ایم که نمونه آن ارائه کارشناس بازاریاب مدیریت در بین 120 مدیر آموزش و پرورش اشاره کرد.

مالمیر ادامه داد: علاوه بر این جلسه ای را با 12 مدیر آبفای استان برگزار کرده و مطالب لازم در مورد صندوق مسکن یکم را ارائه کردیم.

مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان اضافه کرد: در کنار این فعالیت ها، تمامی کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان را به همراه خانواده های آنان، دعوت کرده و خدمات مربوط به صندوق مسکن یکم و صندوق پس انداز جوانان را برای آن ها توضیح دادیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000