پرونده مسکن مهر قم با افتتاح ۱۱۰۵ واحد بسته می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۰۶/۰۱
با افتتاح یک هزار و ۱۰۵ واحد مسکن مهر در سال جاری، پرونده این طرح ملی در استان قم بسته می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

حسن صبوری مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، در نشست خبری با اصحاب رسانه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان قم، افزود: در هفته دولت امسال، ۵۰۵ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود و در نیمه دوم سال نیز ۶۰۰ واحد دیگر افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: پرونده ساخت ۹۷۷ واحد مسکن مهر به دلیل مشکلات این واحدها با تعاونی‌های ذی ربط به مراجع قضایی ارسال شده تا در دادگاه‌ها رسیدگی و مشکلات حقوقی این واحدها حل شود.

تعهد استان قم در زمینه مسکن مهر ۴۶ هزار واحد بوده و تا کنون بیش از ۴۴ هزار واحد آن تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

صبوری به استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر تحت نظارت این اداره کل اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با سازمان نظام‌ مهندسی انجام شده که پیمانکاران و تعاونی‌ها بتوانند با توجه به تغییرات صورت گرفته در طول این سال‌ها مجوز لازم را دریافت کنند.

وی بیان کرد: پس از اتمام مسکن مهر ، مسکن اجتماعی که از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد مستضعفان آغاز می‌شود تا افراد کم‌ درآمد و آسیب‌ پذیر از مزایای آن بهره‌ مند شوند.

صبوری افزود: در مرحله نخست ساخت ۲۰۰ واحد مسکن اجتماعی در شهرهای قم، قنوات و دستجرد برنامه‌ ریزی و زمین این واحدها نیز تأمین شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000