رابطه ی پایدار با مشتری، عامل مهم پیشبرد اهداف
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، معاون مدیریت شعب استان یزد، افزود: وارد نشدن بانک مسکن در رقابت ناسالم اخیر بانک ها در مورد دریافت و پرداخت سود های غیر متعارف نشان دهنده شفافیت سودهای پرداختی و دریافتی این بانک است.
رضا ده بزرگی ، در ادامه جلسه به معرفی برخی از خدمات بانک مسکن از قبیل تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم، تسهیلات ویژه زوجین از محل اوراق حق تقدم و حساب قرض الحسنه ویژه برای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پرداخت.
ده بزرگی در مورد خدمات نوین بانکداری الکترونیک بانک مسکن بانکداری شرکتی را یکی از مزایای بزرگ و کاربردی اینترنت بانک مسکن دانست و اظهار داشت: این فرصت مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها قرار گرفته است.
در این جلسه وفائی نسب معاون مالی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: تنوع پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی از نظر تحصیلات و درآمدی سبب شده تا این دانشگاه جامعه هدف بسیاری از موسسات مالی و بانکی باشد و بانک مسکن از نظر تنوع ارائه خدمات بانکی از قبیل خدمات سپرده پذیری و همچنین انواع تسهیلات قابل پرداخت دارای توانایی بالایی در برآورده کردن نیازهای مالی و بانکی این دانشگاه خواهد بود.
معاون مدیریت استان یزد در ادامه، خدمات بانکی پرسنلی قابل ارائه توسط بانک مسکن را صندوق پس انداز مسکن جوانان عنوان نمود: با توجه به تغییرات بوجود آمده در آن از قبیل استفاده توسط زوجین با کمترین نرخ سود و روش های متفاوت سپرده گذاری مورد اقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است. همچنین حساب آتیه طلایی را حسابی کوتاه مدت دانست که سود آن در بلند مدت رقم قابل توجهی برای سپرده گذار خواهد شد و سپرده گذار می تواند در طولانی مدت و بدون محدودیت اقدام به سپرده گذاری نموده و از مزایای این حساب با قابلیت واریز و برداشت استفاده نماید.
وی از خدمات دیگر بانک مسکن اعطای تسهیلات در بخش انبوه سازی به تعاونی های مسکن انبوه ساز عنوان نمود و شرایط و امکان تقسیط تسهیلات اعطایی برای اعضای تعاونی از محل صندوق پس انداز مسکن یکم، جوانان یا از محل اوراق را تشریح کرد.
ده بزرگی رابطه ی پایدار بین بانک و مشتری را عامل مهمی برای پیشبرد اهداف دوجانبه دانست و تاکید نمود در صورت شروع همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با این بانک قطعا رضایت این دانشگاه جلب خواهد شد.