بالاترین سرمایه بانک مسکن، اعتماد و اطمینان مشتریان به این بانک است

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد موفقیت های کسب شده به خصوص در مورد مسکن مهر را مرهون تلاش کارکنان بانک دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، خطیب زاده در مورد مسکن مهر اظهار داشت: ابتدا قرار بود پرداخت تسهیلات مسکن مهر به 8 بانک بزرگ کشور واگذار شود ولی به دلیل اینکه بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن بود این مسئولیت سنگین به بانک مسکن واگذار شد.که در این راستا تعداد 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 500 هزار میلیارد ریال در جریان طرح مسکن مهر در کشور احداث گردید.

خطیب زاده در ادامه افزود: در استان یزد جهت احداث 25792 واحد مسکن مهر شامل مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده تسهیلات پرداخت گردیده است، که از این تعداد، 24785 واحد فروش اقساطی ( تحویل به مشتری) گردیده است و استان یزد در ایام دهه کرامت به عنوان دومین استان کشور توانست اختتام مرحله احداث واحدهای مسکن مهر را جشن بگیرد و تا پایان سال 96 نیز مرحله واگذاری واحد ها را نیز به پایان خواهد رساند.

مدیر شعب استان یزد دلایل موفقیت در این بخش را تعامل سازنده بین دستگاه های مرتبط با موضوع مسکن مهر ، تلاش مقامات استان و توجه آن ها به موضوع مسکن مهر و جا نمائی مناسب این واحدها دانست و اضافه نمود: با کیفیت ترین و کامل ترین پروژه های مسکن مهر کشور در استان یزد احداث شده است.

به گفته حسن خطیب زاده یکی دیگر از موفقیت های مهمی که بانک مسکن در سال 95 و 96 توانست کسب کند ، افزایش سرمایه این بانک بود به گونه ای که اکنون این بانک بالاترین نسبت کفایت سرمایه را در شبکه بانکی کشور داراست که این امر افزایش توان تسهیلات دهی و تضمین سپرده گذاری را در پی دارد.

مدیر شعب استان یزد بالاترین سرمایه بانک مسکن اعتماد و اطمینان مشتریان عنوان کرد که این بانک مردمی دارند. طبق گفته ی وی بانک مسکن در شرایط رقابت نا سالم وارد جریان سودهای نا متعارف بانک ها نشد به همین دلیل اکنون این بانک از نظر استحکام سپرده ها و اطمینان از پرداخت اصل و سود مشتریان از مطمئن ترین بانک های کشور محسوب می شود.

حسن خطیب زاده در مورد معرفی حساب صندوق پس انداز مسکن یکم گفت: بانک مسکن تنها بانکی است که تسهیلات مسکن را با نرخ 9.5% در بافت شهری و نرخ 8% در بافت فرسوده با بازپرداخت 12 ساله در قبال سپرده گذاری به مشتریان خود پرداخت می نماید.

سقف این تسهیلات برای زوجین 120 میلیون تومان می باشد که قسط آن در حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان خواهد شد.با این تسهیلات در صورتی که زوجین 60 میلیون تومان سپرده گذاری کنند با دریافت 120 میلیون تومان تسهیلات صندوق پس انداز یکم و 20 میلیون تومان تسهیلات جعاله می توانند سرمایه خود را برای خرید یا احداث واحد مسکونی به 200 میلیون تومان برسانند.

خدمت دیگر بانک مسکن، تسهیلات از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن است که برای کسانی که قصد استفاده سریع از تسهیلات مسکن را داشته باشند پیش بینی شده است. در این صورت نیز زوجین می توانند جهت احداث یا خرید واحد مسکونی از تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان استفاده نمایند.

تسهیلات دیگر قابل ارائه توسط بانک مسکن، تسهیلات از محل سپرده مسکن جوانان است که در این حالت سپرده گذاری با مبالغ کم و مدت زیاد می باشد که برای تامین مسکن آینده کودکان پیش بینی شده است.

در بخش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز بانک مسکن از ابتدای سال بالغ بر 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پذیرش داشته که تا کنون 50% آن را پرداخت نموده و مابقی نیز تا پایان شهریور پرداخت خواهد گردید.

همچنین به گفته مدیر شعب استان یزد بانک مسکن در سال 94 تعداد 3419 فقره تسهیلات با مبلغی بالغ بر 726 میلیارد ریال و در سال 95 تعداد4500 فقره تسهیلات با مبلغ بیش از 1258 میلیارد ریال پرداخت نموده است.

حسن خطیب زاده خدمات دیگر قابل ارائه در بانک مسکن را حساب سپرده سرمایه گذاری آتیه طلایی معرفی نمود که مشتریان می توانند با واریز مبالغی به صورت مستمر و تدریجی صاحب سرمایه قابل توجهی شوند که برای تامین آتیه فرزندان و بازنشستگی بسیار مفید خواهد بود.

یکی دیگر از محصولات بانک مسکن که مدیر این بانک به معرفی آن پرداخت حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز بانک مسکن بود که با این حساب مشتریان علاوه بر دریافت سود می توانند از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن نیز بهره مند گردند که این موضوع از مزایای خاص این حساب و مختص به بانک مسکن می باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در پایان رسالت بانک مسکن را کمک به خانه دار شدن سایر اقشار جامعه بخصوص اقشار متوسط و ضعیف جامعه عنوان کرد و اظهار داشت یکی از افتخارات بانک مسکن این است که یک سوم واحدهای مسکونی کشور حداقل یک بار از تسهیلات بانک مسکن بهره مند گردیده اند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000