افتتاح ۱۲۵۶ حساب صندوق مسکن یکم در سال ۹۶

مدیر شعب بانک مسکن در استان گلستان موفقیت های این مدیریت در سه حوزه صندوق پس انداز مسکن یکم، جذب منابع و قیمت تمام شده پول را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محمد غفوریان در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن، با بیان اینکه صندوق پس اندازمسکن یکم این بانک، یکی از سیاست های دولت دوازدهم بوده است گفت: دولت تدبیر و امید با راه اندازی این حساب به دنبال ایجاد رونق در بازار و صنعت مسکن بوده است.

وی با اشاره به توفیقات این مدیریت در صندوق مسکن یکم تصریح کرد: مدیریت شعب استان گلستان توانسته است در سال 1396، مبلغی معادل 13 میلیارد تومان را جذب کند که این مبلغ از طریق افتتاح 1256 حساب جدید صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان با تشریح جزییات عملکرد صندوق پس انداز مسکن یکم از ابتدای طرح تا کنون توضیح داد: از خرداد 94 تا چهارم شهریور 96، تعداد 3400 فقره حساب در صندوق مسکن یکم مدیریت شعب استان گلستان افتتاح شده که بر اساس آن، 46.4 میلیارد تومان نقدینگی جذب این صندوق شده است.

وی ادامه داد: مدیریت شعب بانک مسکن در استان گلستان توانسته 275 درصد هدف تعیین شده ی روز شمار را محقق کند.

غفوریان با بیان اینکه 180 فقره تسهیلات از ابتدای طرح صندوق مسکن یکم در استان گلستان پرداخت شده است خاطر نشان کرد: مبلغ پرداختی این تسهیلات 9 میلیارد تومان بوده است.

مقام مسوول بانک مسکن در استان گلستان افزود: 14 شهرستان در این استان وجود دارد که در میان آنها، تنها گرگان، جمعیتی بیش از 200 هزار نفر دارد.

وی اضافه کرد: استقبال از صندوق مسکن یکم در شهر گرگان بسیار بهتر از سایر شهرهای استان گلستان بوده است.

غفوریان گفت: از 46.4 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی، 29.3 میلیارد تومان معادل 63 درصد تسهیلات در شهر گرگان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان گلستان به بیان دلایل این مهم پرداخت: بسیاری از افراد در شهرستان های کوچکتر استان پس از به حد نصاب رسیدن و آماده شدن تسهیلات، به دنبال انتقال آن به شهر بزرگتر یعنی گرگان و حتی تهران هستند.

غفوریان همچنین به بحث منابع جدید جذب شده توسط شعب بانک مسکن در استان گلستان پرداخت و گفت: در سال 96، به میزان 100 میلیارد تومان منابع جدید به منابع قبلی اضافه شده که 116 درصد نسبت به پایان سال گذشته، رشد نشان می دهد.

وی اضافه کرد: منابع بانک در استان گلستان از 570 به 670 میلیارد تومان افزایش یافته که به این ترتیب رتبه سوم جذب منابع را بدست آورده ایم.

مدیر شعب بانک مسکن در استان گلستان با تاکید بر اینکه 154 درصد هدف سال 96 را تا پایان روز کاری چهارم شهریورماه محقق کرده ایم عنوان کرد: 78 میلیارد تومان از این مبلغ، در حساب ممتاز بدست آمده که بر این اساس با 85 درصد رشد، رتبه اول کشور را در رشد منابع حساب ممتاز بدست آورده ایم.

غفوریان با بیان اینکه در سال جاری شاهد کاهش یک درصدی قیمت تمام شده پول در مدیریت شعب استان گلستان بوده ایم ادامه داد: این قیمت از 17.52 درصد در ابتدای سال به 16.49 درصد در چهارم شهریور ماه کاهش یافته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000