مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو خبر داد:
«ناواکو» در مسیر توسعه فعالیت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، حمید بنائیان در جمع مدیران استانی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو «آگاهی بخشی»، «امنیت سرویس» و «توسعه ارتباط با مشتریان» را سه حوزه کاری کلان و مهم این شرکت برشمرد و بر ضرورت اهتمام به ارتقاء کیفیت خدمات در این حوزهها تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه ناواکو برای نخستین بار تجهیز و پشتیبانی کیوسکهای بانکی در سراسر کشور را بر عهده گرفته است، گفت: طبعا گشایش سر فصلهای جدید کاری ملاحظاتی دارد که هم در ستاد و هم در دفاتر استانی شرکت باید به آنها توجه شود.
بنائیان با تاکید بر اینکه «کمیگرایی» و گسترده شدن زمینه فعالیت های ناواکو نباید ما را از «کیفیت» غافل کند، به الزاماتی که در زمینه امنیت در ارتباطات و نیز امنیت دستگاههای پوز بانکی در شبکه پذیرندگی وجود دارد اشاره کرد و ضمن با اهمیت خواندن این الزامات، تاکید کرد: ناواکو امانت دار بانک مسکن در حوزه خدمات است و از این رو باید در چارچوب فعالیتهای شرکت، ارائه آموزشهای امنیتی صحیح به پذیرندگان دستگاههای کارت خوان بانک مسکن را با جدیت دنبال کند.
وی با تاکید بر اینکه شرکت ناواکو مسوولیت آموزش میدانی و نیز حراست و حفاظت از خدمات پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانک مسکن در شبکه پذیرندگان دستگاههای پوز این بانک را بر عهده دارد، هشدار داد: گاهی غفلت از ارائه آموزشهای کامل به پذیرندگان میتواند یک شرکت را به طور کلی از گردونه فعالیت خارج کند.
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در ادامه، با اشاره به اهمیت موضوع «ارتباط با مشتریان»، گفت: همکاران ناواکو در همه استانها باید به دانش بازاریابی خدمات بانکی تجهیز شوند و در زمانی که برای ارائه خدمات یا سرویسهای فنی به پذیرندگان مراجعه میکنند، به نحوی با آن ها تعامل کنند که به وفاداری مشتریان شبکه پذیرندگی بانک مسکن منجر شود.
بنائیان یادآور شد: بانک مسکن یک بانک تجاری نبوده و یک بانک تخصصی در حوزه مسکن است. طبعا ادبیات و شکل بازاریابی در بانکهای تجاری با این بانک متفاوت است. بنابراین بدنه نیروهای ناواکو باید از این دانش برخوردار باشند.
وی خواستار تنظیم برنامه مدون در خصوص ارتباط با مشتریان در دفاتر استانی شد و تاکید کرد: بانک مسکن مسوولیت بازاریابی برای افزایش اعضای شبکه پذیرندگی را بر عهده دارد اما در عرصه سرویس دهی، شرکت ناواکو باید از عهده ایجاد وفاداری مشتریان بر بیاید. از این رو تنظیم برنامه عملیاتی دقیق در این زمینه ضروری بوده و نتایج اجرایی این برنامهها نیز هر سه ماه یک بار پایش میشود.
بنائیان با اشاره به توسعه فعالیتهای شرکت ناواکو در ماههای آتی، گفت: اشراف عملیاتی کامل به تمامی نرم افزارها و سرویسهای جدید یکی از اولویتهای دفاتر استانی در حوزه اجرایی است.
به گفته وی، راه اندازی دو سرویس «M-Pose» و «PC-Pose» گام بعدی برنامههای توسعه ناواکو در حوزه پرداخت است که مقدمات آن انجام شده و خدمات بانکی در قالب این دو سرویس آماده ارائه به مشتریان است.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این گردهمایی از مدیران استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و فارس به عنوان سه استان برگزیده در حوزه ارائه خدمات نیز تقدیر شد.