بازنشستگان گنجینه های تجربه و تخصص هستند.

معاون مدیر شعب بانک مسکن استان یزد هدف از تشکیل نشست با بازنشستگان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان را قدردانی از زحمات و تلاش بازنشستگانی دانست که عمر خود را در راه خدمت به مردم و اعتلای سازمان سپری کرده اند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، رضا ده بزرگی اظهار داشت: با بررسی و تعمق در فرهنگ غنی ایران و آموزه های دینی، از گذشته تا به امروز به این واقعیت مهم می رسیم که تکریم و حفظ حرمت پیشکسوتان همواره به عنوان یک ارزش مورد تاکید بوده است.

وی خاطر نشان کرد که بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی، برای شاغلین هم مورد توجه بوده و یافتن راه حل مشکلات آنان در عین حال که به نوعی تکریم این بزرگواران است، چشم اندازی روشن، امیدوار کننده و عزت مندانه برای جامعه شاغلین نیز خواهد بود.

معاون استان یزد گفت: ما معتقدیم بازنشستگان این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می توانند با بهره گیری از تجربه کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه می باشد به جامعه و بانک خدمات ارزشمندی را ارائه نمایند.

وی با اظهار اینکه بازنشستگان سرمایه های بانک هستند، توجه و تکریم به آنان را از وظایف خود و همه کارکنان سازمان برشمرد، چرا که این بازنشستگان افرادی هستند که گران بهاترین روزهای زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده اند و در سخت ترین شرایط با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به مردم گام نهاده اند.

ده بزرگی ادامه داد: بازنشستگی پایان کار یک همکار نیست و بانک همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته می باشد و اگر تجربه همکاران بازنشسته در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد مسیر بهبود برای سازمان هموار شده و به پویایی و اعتلای بانک کمک خواهد کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000