بانک مسکن در اتمام واحدهای مسکن مهر ساری همکاری خوبی داشته است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در آیین افتتاح فاز اول مسکن مهر شقایق ساری ، از خدمات بانک مسکن در تامین مالی پروژه های طرح مهر تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ، مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی، فاز اول مسکن مهر شقایق ساری (120واحدی) افتتاح و طرح آبرسانی به مسکن مهر شقایق ساری به بهره برداری رسید.

وی گفت: بانک مسکن در احداث ، اتمام و بهره برداری واحدهای مسکونی طرح مهر همکاری قابل توجهی داشته است که جادارد از این خدمات بانک مسکن در تامین مالی پروژه های طرح مهر تقدیر و تشکر کرد.
احمد اصغری مهرآبادی در ادامه با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مسکن مهر وایجاد خدماتی نظیر آب، برق ، گاز و غیره در طرح‌های مسکن مهر ، افزود: مقرر شد به منظور تسریع در اجرای این پروژه‌ها، مسوولان و مدیران استانی و شهرستانی علی الخصوص راه و شهرسازی، همکاری لازم را با شرکت‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

وی افزود: اتمام ساخت مسکن مهر ، به منزله اتمام پروژه های مسکن مهر و بستن پرونده مسکن مهر نیست، ما نیاز به همکاری دستگاه های متولی مانند وزارت نفت، وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاه های متولی هستیم.
قائم مقام راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 300هزار واحد مسکن در کشور،علی رغم اتمام کار ساخت امکان اسکان ندارند افزود:در شهرهای جدید 401هزار واحد مسکن مهر وجود داشته که 180 هزار واحد آن بدون خدمات زیر بنایی می باشد.
مهرآبادی تاکید کرد: همه دستگاه های متولی باید کمک کنند تا خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر ارائه شود تا ما بتوانیم پروژه ها را تحویل داده،همچنین برخی دستگاه ها گاهی کمبود اعتبارات را مطرح می کنند که با توجه به دستور رییس جمهور امید داریم دولت کمک نماید تا پروژه ها تحویل شوند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000