در دیدار معاون مدیر شعب استان با مدیرکل محیط زیست:

راهکارهای همکاری با محیط زیست استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت

معاون مدیر شعب استان و اعضاء کمیته بازاریابی این مدیریت با حضور در دفتر مدیر کل محیط زیست استان ایلام به بررسی شرایط و نحوه تعامل پرداختند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست که عماد صالحی رئیس شعبه دانشجو، حسین بیگی کارشناس بازاریابی و کوزادیان کارشناس روابط عمومی مدیریت نیز حضور داشتند، جعفر قیصرزاده معاون مدیر شعب استان ایلام به تشریح خدمات ، مزایا و فعالیت های بانک مسکن به خصوص در بحث حساب ممتاز برای سازمان و کارکنان محیط زیست پرداخت و آنرا حسابی بسیار مطمئن و سود آور ذکر کرد.
ایشان با اشاره به وظیفه اصلی بانک در خانه دار کردن اقشار مختلف مردم و عملکرد مثبت این بانک در این خصوص، به همکاری بانک مسکن با سازمان های مختلف استان اشاره و عملکرد بانک را در این خصوص مثبت ارزیابی نمود.
معاون مدیر شعب استان با اعلام آمادگی خود جهت پرداخت هر گونه تسهیلات و یا خدمات در بخش های مختلف به کارکنان محیط زیست استان اظهار داشت: بانک مسکن همیشه با اصلاح روش ها و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات و خدمات و استفاده از ابزارهای مطمئن سعی داشته خدماتی مناسب به افراد ، سازمان ها و مردم ارائه دهد.
قیصر زاده بر آورده کردن انتظارات مشتریان، سازمان ها و افراد را وظیفه ذاتی بانک مسکن دانست و خوشنامی امروزه بانک مسکن را حاصل تلاش ها و خدمات مناسب همکاران به آنان دانست.
در ادامه این دیدار مدیرکل محیط زیست استان ایلام با ابراز رضایت از خدمات بانک مسکن، به قابلیت های فردی و توانمندی های اداری بانک مسکن اشاره و اظهار داشت: بانک مسکن بانکی خوشنام و تاثیرگذار در عرصه خدمات رسانی به مردم بوده به شکلی که همه به نوعی به بانک مسکن متصل هستند و از خدمات بانک مسکن استفاده کرده اند.
وی در ادامه به ظرفیت های بالای بانک مسکن در ارائه خدمات متنوع به مشتریان خبر داد و از تعامل و همکاری با بانک مسکن اظهار رضایت نمود.
در ادامه این دیدار راهکارهای همکاری از جمله بررسی نحوه تعامل در بخش های مختلف ، پرداخت تسهیلات به تعاونی مسکن سازمان ، صندوق مسکن ، آتیه طلایی، مورد بررسی قرار گرفت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000