مشارکت بانک مسکن در احداث مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیران و مسوولان استانی بانک مسکن و نوسازی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست مشترک شرکت کردند تا احداث مدرسه ای در یکی از مناطق محروم استان عملاً وارد مرحله اجرایی ‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، از یک سال پیش موضوع مشارکت بانک مسکن در احداث مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد که با نظر مساعد مدیران ارشد بانک این مهم محقق شد.
بر اساس این گزارش، مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، هدف از مشارکت در این کار خیر را اهتمام بانک مسکن به «رسالت اجتماعی» عنوان کرد و گفت: همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و در جهت توسعه آموزش و ایجاد محیطی امن و سالم برای آینده سازان این مرز و بوم قدم برمی داریم.
مهدی آل وردی ضمن اعلام آمادگی بانک برای کلنگ زنی پروژه احداث مدرسه سه کلاسه در منطقه حسین آباد دشت روم تصریح کرد: دغدغه بانک این است که پروژه به موقع به بهره‌برداری برسد و دانش‌ آموزان آن منطقه محروم از فواید این کار خیر بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: برای تحقق این مساله، بانک مسکن به تناسب پیشرفت پروژه سهم الشرکه را به حساب واریز میکند تا اطمینان حاصل شود که مبالغ دقیقاً صرف پروژه شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس هم در این نشست، ضمن قدردانی از مدیران و مسوولان بانک مسکن برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه، ابراز امیدواری کرد پروژه در زمان مناسب آن یعنی قبل از سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری شود.
جهان محرابی از انجام مراحل اداری تعیین پیمانکار در روزهای آتی خبر داد و گفت: به محض تعیین پیمانکار در یک مراسم مشترک با بانک کلنگ زنی طرح را آغاز میکنیم.
وی اضافه کرد: پیش بینی ما، تکمیل پروژه در بازه زمانی حداکثر ۶ ماه است ولی با توجه به سردسیری بودن محل احداث ممکن است عملیات احداث از ۶ ماه بیشتر شود.
مدیرکل نوسازی مدارس در عین حال اطمینان داد که بهره‌ برداری تا قبل از مهر ماه سال آینده و در زمان شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود.
گفتنی است بر اساس توافقی که در این نشست به تصویب مدیران دو مجموعه رسید، مدرسه سه کلاسه ای در روستای حسین آباد دشت که یکی از مناطق محروم در اطراف شهر یاسوج است احداث خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000