توسط بانک مسکن خراسان رضوی صورت گرفت:

پرداخت بیش از ۵۶۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان

شعب بانک مسکن در استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده اند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مرتضی ناصری معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن در خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه ازدواج یکی از سنت های حسنه است و پرداخت این تسهیلات بخش عمده ای از مشکلات جوانان را برطرف می سازد بانک مسکن نیز در همین راستا یکی از مهمترین اولویت های خود را تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج قرار داده است.

وی افزود: در سال جاری افراد معرفی شده در سامانه ازدواج این بانک در خراسان رضوی جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، 7700 نفر بوده است که 1862 نفر از این افراد به دلایل مختلف از جمله دارای بودن چک برگشتی، مغایرت در ثبت تاریخ ازدواج و ... از سامانه ازدواج حذف و در حدود 5600 نفر تا کنون از این تسهیلات استفاده نموده اند و تعداد 238 نفر هم در شرف پرداخت می باشد.

معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این مدیریت در راستای رسالت اصلی بانک که خانه دار نمودن اقشار مختلف مردم است و همچنین حمایت از زوج های جوان ، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد 849 فقره تسهیلات خرید و احداث زوجین از محل صندوق پس انداز مسکن یکم ، اوراق گواهی حق تقدم به مبلغ 632 میلیارد ریال پرداخت نموده است.

مرتضی ناصری در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته که بانک مسکن همواره در اجرای سیاست های دولت در بخش تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات روستایی همراهی و تعامل بسیار خوبی با دولت داشته است افزود : مدیریت شعب خراسان رضوی از ابتدای سال 96 تا کنون جهت احداث حدود 1700 واحد، تسهیلات مسکن بهسازی و نوسازی روستایی پرداخت نموده است.

معاون اجرایی مدیریت تصریح کرد: امیدوارم تا پایان سال جاری با تلاش و کوشش مضاعف همه کارکنان این مدیریت شعب استان بتوانیم اهداف ابلاغی را در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت مندی آنان محقق کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000