اتمام تمامی واحدهای دارای قراردادهای سه‌ جانبه مسکن مهر استان گیلان تا پایان سال مالی ۹۶

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۰۷/۲۹
تمامی واحدهای دارای قراردادهای سه‌ جانبه مسکن مهر استان تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به جزئیات پیشرفت ساخت ۷۸۶۵ واحد مسکن مهر سه‌ جانبه در استان گفت: از مجموع ۷۸۶۵ واحد مسکن مهر سه‌ جانبه در استان، ۴۶۰۹ واحد تحویل شده و آماده تحویل به متقاضیان وجود دارد و ۳۲۵۶ واحد نیز باقی مانده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای باقی مانده ۱۳۸۰ واحد فاقد متقاضی در شهرهای رشت، منجیل، لوشان و رستم‌ آباد وجود دارد که متقاضیان می‌توانند ضمن بازدید و اطلاع از روند آماده‌ سازی واحدها جهت خرید و آگاهی از شرایط واگذاری واحدهای باقی مانده به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان در ادامه بیان کرد: تمامی واحدهای مسکن مهر سه‌ جانبه از تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با سود ۴ و ۷ درصد برخوردارند و امیدواریم تمامی واحدهای دارای قراردادهای سه‌ جانبه مسکن مهر استان تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000